پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
بیمه داتکام و پرسپولیس، یک سال دیگر قرارداد همکاری تمدید کردند / بیمه هواداری؛ خدمتی جدید برای هواداران قرمزپوشان
بیمه داتکام که فصل گذشته نیز حامی مالی پر طرفدارترین باشگاه آسیا بود، برای فصل جدید و قرارداد اسپانسرینگ تازهای که با باشگاه به امضا رسانده، برنامههای ویژهای در نظر گرفته است.
قرارداد اسپانسرینگ بین شرکت بیمه داتکام و باشگاه پرسپولیس با حضور رضا درویش مدیرعامل و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و نادر حجازیان رئیس هیئت مدیره و بهاره شریفیون مدیر عامل بیمه دات کام در محل این شرکت رونمایی شد و به امضای طرفین رسید.
شریفیون مدیرعامل شرکت بیمه داتکام با اشاره به توافقات صورتگرفته اعلام کرد: «در قرارداد جدید سعی شده با حفظ توافقات فصل قبل، شرایط ویژهتری را برای هواداران پرشمار پرسپولیس فراهم کنیم تا علاوه بر دریافت خدمات بیمهای ویژهای که مورد تأکید مدیران باشگاه بوده است، بتوانند سهمی در ایجاد درآمد برای باشگاه محبوب خود داشته باشند. در طرحهایی که به باشگاه عرضه کردیم و با تأکید ویژه مدیران باشگاه بر ایجاد منفعت برای هواداران، بنا داریم طرحهای بیمه هواداری را به آنها ارائه دهیم که این طرحها علاوهبر ارائه خدمات متنوع بیمهای با بهترین قیمت که تنها برای هواداران باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شده است، به شکل کاملاً هوشمند و سیستماتیک بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از فروش انواع بیمه هواداری را به حساب خزانه باشگاه پرسپولیس منظور خواهد کرد. این حرکتی بسیار ارزشمند است؛ چرا که علاوه بر اینکه هواداران از خدمات متنوع با قیمت مناسب بهره خواهند برد، سهم قابل توجهی نیز در درآمدزایی باشگاه خواهند داد.»
در حاشیه این مراسم امضای همکاری ، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن بازدید از امکانات و زیرساختهای شرکت بیمه داتکام خاطر نشان کرد: «تجربه همکاری با بیمه داتکام در فصل قبل که همچنان نیز ادامه دارد، تجربه خوب و دلچسبی بود؛ چرا که منفعت برای ۳ گروه ایجاد شد. گروه اول هواداران بودند که دغدغه اصلی باشگاه هستند و بیمه داتکام به خوبی توانست خدمات ویژه هواداری را به این گروه ارائه دهد تا شاید بتوانیم بخشی از حمایتهای همه جانبه هواداران را جبران کنیم. گروه دوم باشگاه بزرگ پرسپولیس بود که توانست درآمد قابل توجهی از این همکاری مشترک به دست آورد. همچنین شرکت بیمه داتکام که بازخورد مناسبی از فضای تبلیغاتی ایجاد شده از محل عقد این قرارداد به دست آورده بود، با جمیع جوانب برای فصل جدید به توافقات لازم رسیدیم تا به امید خدا بتوانیم گام بزرگ دیگری در راستای خدمت به این باشگاه بزرگ و هواداران بی شمار آن برداریم.»