راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمپین نیترولیگ؛ گام جدید صرافی تبدیل در دنیای ارزهای دیجیتال

در روزهایی که قیمت بیت‌کوین برای اولین بار در تاریخ از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور کرد و بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است، صرافی تبدیل با راه‌اندازی کمپین نیترولیگ، تلاش کرده گامی بزرگ در راستای گسترش فرهنگ کریپتو در کشور بردارد.

به گزارش روابط عمومی تبدیل، این کمپین، با تمرکز بر شفافیت و مشارکت کاربران، فرصتی را فراهم کرده تا علاقه‌مندان بتوانند علاوه بر کسب پاداش‌های مالی، نقش مؤثری در توسعه جامعه کریپتویی ایران ایفا کنند.

سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی تبدیل، در این گفت‌وگو با پاسخ به ۵ سؤال از اهداف و دستاوردهای کمپین نیترولیگ می‌گوید.

پناه با اشاره به هدف تبدیل از برگزاری کمپین نیترولیگ توضیح داد: «هدف ما دعوت کاربران ایرانی به فرهنگ کریپتوکارنسی و سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی است. با استفاده از تکنیک ریفرال مارکتینگ یا دعوت دوستان به دنیای ارزهای دیجیتال، سعی داریم فضایی ایجاد کنیم که در آن کاربران نه‌تنها پاداش‌های مالی دریافت کنند، بلکه تجربه‌ای فراتر از یک پلتفرم معاملاتی سنتی را داشته باشند.»

مدیر ارشد بازاریابی صرافی تبدیل، در پاسخ به این سؤال که چرا نیترولیگ را بزرگ‌ترین رویداد کریپتویی ایران می‌نامید؟ گفت: «نیترولیگ به ۳ دلیل می‌تواند عنوان بزرگ‌ترین رویداد کریپتویی ایران را به خود اختصاص دهد:

جایزه ویژه:  ارائه BMW X3 به برندگان کمپین، بدون قرعه‌کشی، نشان‌دهنده شفافیت کامل این رویداد است.

جامعه گسترده کاربران: تبدیل با بیش از ۲.۵ میلیون کاربر ثبت‌نام‌شده یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران است. که این افراد تنها جامعه ابتدایی رویداد نیترولیگ را تشکیل می‌دهند.

استقبال کاربران: فقط در ۳ روز اول، ۹۷ هزار کاربر جدید از طریق دعوت دوستان ثبت‌نام کردند که نشان از جذابیت این کمپین و اعتماد و همراهی کاربران با صرافی تبدیل دارد.»

پناه معتقد است که نیترولیگ فراتر از یک کمپین معمولی است؛ این یک فرصت واقعی برای کاربران است تا از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خود درآمد کسب کنند. به کاربران برای هر دعوت موفق پاداش داده می‌شود، و حتی اگر دوستان دعوت‌شده‌شان معامله‌ای انجام دهند، باز هم جوایز نقدی دریافت می‌کنند. برای بسیاری از کاربران، این کمپین نه‌تنها انگیزه مالی ایجاد می‌کند، بلکه به آن‌ها حس مشارکت و تعامل می‌دهد. به گفته او رویکردشان در تبدیل این است که «کاربر مرکز هر تصمیم است» و نیترولیگ نمونه‌ای از این رویکرد است.

مدیر ارشد بازاریابی صرافی تبدیل با اشاره به برنامه‌های آینده تیم بازاریابی تبدیل بیان کرد: «برنامه‌های ما به‌طور مداوم بر گسترش تعامل کاربران و افزایش ظرفیت جامعه کریپتویی ایران متمرکز است که اگر بخواهم آن را به صورت خلاصه بیان کنم شامل ۴ مورد زیر است:

  • اجرای کمپین‌های مبتنی بر جوایز خلاقانه
  • توسعه باشگاه مشتریان و ساخت تجربه کاربری متمایز در این باشگاه
  • همکاری با اینفلوئنسرها و رسانه‌های برتر در حوزه فناوری و کریپتو
  • آموزش جامعه برای استفاده بهینه از ظرفیت بازار ارزهای دیجیتال.»

پناه در پاسخ به این سؤال که چرا کاربران باید به این کمپین اعتماد کنند؟ گفت: «شفافیت یکی از اصول ما در تبدیل است. در نیترولیگ، همه مراحل و قوانین به‌صورت شفاف توضیح داده شده‌اند. کاربران در طول کمپین به‌راحتی می‌توانند تعداد دعوت‌های خود، پاداش‌های کسب‌شده، و مسیر پیشرفت را مشاهده کنند.علاوه بر این، تبدیل به‌عنوان صرافی‌ای با حجم معاملات روزانه بیش از ۴۰ میلیون دلار و زیرساختی امن، اعتماد جامعه کریپتویی ایران را جلب کرده است.»

سپیده پناه صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان رساند: «ما در تبدیل اعتقاد داریم که آینده متعلق به کسانی است که شجاعانه قدم برمی‌دارند و نیترولیگ تنها یک کمپین نیست؛ بلکه نشانه‌ای از شجاعت و تعهد به رشد فرهنگ کریپتوکارنسی در ایران است. امیدوارم همه کاربران از این فرصت منحصربه‌فرد بهره ببرند.»

منبع تبدیل
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.