دعوتنامه مجمع عمومی عادی انجمن فینتک ایران منتشر شد؛ این مجمع یکشنبه 16 دی ماه سال جاری برگزار میشود.
این مجمع با حضور محمدمهدی فاطمیان، رئیس هیئتمدیره انجمن فینتک و مصطفی امیری، دبیر انجمن فینتک برگزار میشود.
اعضا تنها در صورتی امکان حضور و حق رای دارند که تا 5 آذرماه 1403 تسویه حساب کرده و گواهی معتبر انجمن را دریافت کرده باشند.
ارائه و تصویب گزارشهای هیئتمدیره، بازرس و خزانهدار، انتخاب اعضای اصلی و علیالبدل هیئتمدیره، بازرس یا بازرسان و خزانهدار، تغییر و تصویب حق عضویت و ورودیه و سایر موضوعات مرتبط با صلاحیت مجمع عمومی از جمله دستورهای این جلسه هستند.
مجمع عمومی عادی انجمن فینتک ساعت 9 صبح و به نشانی خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی(فرصت سابق)، پلا 175، طبقه هشتم، ساختمان قدیم اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.