راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رایان هم‌افزا موفق به دریافت نشان ملی اعتماد مشتریان شد

شرکت رایان هم‌افزا در نهمین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران که با حضور مقامات و مدیران ارشد بخش‌های دولتی و خصوصی و به ویژه بنگاه‌های اقتصادی برتر کشور برگزار شد، موفق به دریافت نشان ملی اعتماد مشتریان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت رایان هم‌افزا، اجلاس مذکور در روز سه‌شنبه ششم آذرماه 1403 با حضور منوچهر متکی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی؛ داود مهدیان، معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران و جمعی از مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی و مدیران عامل، بنیان‌گذاران و کارآفرینان برتر کشور برگزار شد.

رایان هم‌افزا علاوه بر کسب نشان ملی اعتماد مشتریان موفق به دریافت نشان برتر در دو حوزه دیگر مشتمل بر «برترین شرکت نوآور و خلاق در طراحی نرم‌افزار» و همچنین رتبه نخست «استاندارد امنیت و کیفیت در تولید و تأمین نرم‌افزار» شد.

محمد رضوان مدنی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت رایان هم‌افزا در حاشیه این اجلاس خاطرنشان کرد: «در دنیای به سرعت در حال تحول و پیشرفت فناوری‌های مالی، اعتماد را بایستی به عنوان اصلی‌ترین عنصر توسعه و تغییر و تحولات صنعت مذکور تلقی کرد که موجبات توسعه و رشد فزاینده در این صنعت را فراهم کرده است. فناوری در حوزه بازار سرمایه و همچنین حوزه‌های مرتبط با مدیریت ثروت ارائه خدمات را سریع‌تر، آسان‌تر و نوآورانه‌تر ساخته و توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در زندگی افراد و کسب‌وکارها پیدا کند. بااین‌حال بدون وجود اعتماد، حتی پیشرفته‌ترین فناوری‌ها نیز نمی‌توانند کارایی و اثربخشی لازم را داشته باشند. از این منظر اعتماد را باید عنصر محوری توسعه فناوری‌های حوزه مالی تلقی کرد. در این چارچوب دریافت نشان ملی اعتماد مشتریان توسط رایان هم‌افزا را باید نتیجه یک تلاش جمعی از گذشته تا کنون در این شرکت تلقی کرد که در نتیجه باور کلیه همکاران رایان هم‌افزا به اهمیت مفهوم اعتماد مشتریان در رشد و توسعه شرکت، ایجاد شده است. اعتمادی که به عنوان ارزشمندترین دارایی شرکت رایان هم‌افزا از طریق ترغیب خلاقیت و نوآوری در ارائه محصولات و خدمات، تلاش جهت بهبود مستمر کیفیت و نهایتاً تأمین زیرساخت‌ها و الزامات امنیتی، در چارچوب راهبردهای جدید و تحول‌آفرین شرکت رایان هم‌افزا، نسبت به حفظ و ارتقاء آن اقدام خواهد شد. باور داریم در مسیر حفظ و بهبود اعتماد مشتریان همچنان اقدامات زیادی را باید انجام دهیم.»

اجلاس اعتماد مشتریان با همکاری معاونت علمی، وزارت صمت، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با هدف حمایت و معرفی معتبرترین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در نهمین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شر کت‌های ایران برگزار می‌شود.

منبع رایان هم‌افزا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.