اولین دوره مسابقات دارت «گرامیداشت هفته بانکداری» به میزبانی شرکت پویا طی مراسم اختتامیهای با موفقیت به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پویا، این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در دو دور رفتوبرگشت در شهریور و آذر ۱۴۰۳ با رقابت مجموعاً ۲۹ تیم از بانکهای ملی، ملت، سپه، رفاه کارگران، تجارت و شرکت پویا با داوری و برنامهریزی کمیته دارت و انجمن هیئتهای ورزشی استان تهران برگزار شد.
زمان برگزاری دور رفت این مسابقات مصادف با «هفته بانکداری» و در دور برگشت مصادف با چهل و دومین سالگرد تأسیس شرکت پویا بود.
برگزیدگان این مسابقات در بخش بانوان و آقایان به شرح زیر است:
در بخش بانوان:
مقام اول و قهرمان مسابقات: تیم پژواک پویا
مقام دوم: تیم رفاه یک
مقام سوم: تیم امید پویا

و در بخش آقایان:
مقام اول و قهرمان مسابقات: تیم رعد پویا
مقام دوم: تیم پیشتازان ملی
مقام سوم: تیم گردباد پویا

مهدی جمارانی، مدیر روابط عمومی شرکت پویا، در خصوص این موضوع گفت: «با توجه به استقبال از اولین دوره این مسابقات و درخواست شرکتکنندگان برای ادامهدار بودن آن، برگزاری دورههای بعدی را حتماً در دستور کار قرار میدهیم.»
