راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برندگان جایزه SESAMES کارتس بعد از بردن جایزه چه گفتند؟

جایزه SESAMES ۲۰۱۴ به خلاق‌ترین‌ها در دنیای پرداخت امن در سالا واگرام پاریس اعطا شد. کارتس از بعضی از برندگان درباره فعالیت‌های آن‌ها سؤال کرد.

Sesames-Cartes-Index-way2pay-93-10-11a.

سپاستین لاسک؛ مدیر فناوری مشتری در حمل‌ونقل لندن:

گرفتن اینجایزه برای من بسیار لذت‌بخش است. این یک پروژه بزرگ است و یک انقلاب در صنعت ما. برای مردم تلاش‌های بسیاری شده است! تا حالا خیلی موفقیت آمیز بوده است. معرفی سیسستم همه چیز اما آسان بود. گرفتن اینجایزه برای ما بسیار معتبر است.

.

 بِنویت برتی؛ مدیر توسعه محصول، فناوری اُبِرتو:

من خیلی خوشحالم و مطمئنم که تیم ما هم خوشحال می‌شود. چیزی که خیلی مهم است. برنده شدن ارتباط و دید از ایده‌های ما به ارمغان می‌آورد.

.

 نیکولاس کوزاکیویز؛ مدیر تحقیق و توسعه، وردلاین:

یکی از اعضای تیم من با ایده بررسی مشتری شناخته شده همراه من آمده است. این ایده دو جنبه بزرگ دارد: ساده است و مسائل را حل می‌کند. من پیام متنی به تیمم فرستادم و همه آن‌ها ابراز خوشحالی کردند.

.

 اِستِفانی دِ لابریوله؛ مشاور بازاریابی و ارتباطات، هویت امن آلیانس

مدیر تیم تشخیص هویت امارت نتواست اینجا باشد، مشکلی برایشان پیش آمد و الان در کاریو هستند؛ اما من با پیامک به او اطلاع دادم و گفت: عالیه.

.

 مارتین برگِن وال؛ مدیر بخش امینت کسب‌وکار همراه، امنیت اینساید

من واقعاً خوشحال هستم. ما در این جشنواره چندین بار شرکت کردیم ولی هیچ‌وقت پیروز نشدیم. اینجایزه آن‌چه را که ما انجام داده‌ایم برجسته می‌کند و باعث می‌شود که مردم بیایند و با ما صحبت کنند و به محصولات ما توجه کنند.

.

 گیورگیو می‌انو؛ معاون فروش راهکارهای هوشمند

محصولات ما دو کاربرد دارند، راهکارهای ضد کلاهبرداری و تعامل شرکت‌ها با مشتری‌هایشان. گرفتن دو جایزه برای یک محصول فوق‌العاده است. به نظر من این چنین جایزه‌هایی به شدت به محصولات کمک خواهد کرد.

Sesames-Cartes-Index-way2pay-93-10-11

منبع: ماه‌نامه بانکداری و پرداخت عصر ارتباط؛ شماره 15

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.