راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی محصول مدیریت خود‌پرداز فناپ در کنفرانس دو سالانه ATMIA خاورمیانه

شرکت فناپ بعنوان یکی از سخنرانان کنفرانس دو سالانه ATMIA خاورمیانه، محصول مدیریت خود‌پرداز خود را ارایه کرد. این ابزار به عنوان محصولی که ناظر بر بخش‌هایی چون لجستیک فرایند پولرسانی خودپرداز‌ها، بهینه سازی نقدینگی خودپرداز‌ها، مانیتورینگ برخط دستگاه‌های خودپرداز‌ها و خودروهای پول رسان و سیستم هوش تجاری (BI) این حوزه است. در طول یک سال گذشته در بانک پاسارگاد جهت مدیریت فرآیند پول رسانی خودپردازهای خارج از شعبه این بانک که بالغ بر ٣٠٠ خود‌پرداز می‌باشد مورد بهره برداری قرار گرفته است.

این محصول یکی از نرم افزارهای حوزه بانکداری و پرداخت فناپ است، که برای ارایه به بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیک و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات خود‌پرداز تهیه شده است. شرکت فناپ در این کنفرانس پس از معرفی وضعیت بانکداری ایران، و معرفی بانک پاسارگاد به معرفی محصول خود پرداخت.

به گفته محمد‌نژاد صداقت؛ مدیر کسب و کاری پرداخت الکترونیک فناپ، این ابزار به عنوان محصولی که ناظر بر بخش‌هایی چون لجستیک فرایند پولرسانی خودپرداز‌ها، بهینه سازی نقدینگی خودپرداز‌ها، مانیتورینگ برخط دستگاه‌های خودپرداز‌ها و خودروهای پولرسان و سیستم هوش تجاری (BI) این حوزه می‌باشد.

در طول یک سال گذشته در بانک پاسارگاد جهت مدیریت فرآیند پولرسانی خودپردازهای خارج از شعبه این بانک که بالغ بر ٣٠٠ خود‌پرداز می‌باشد مورد بهره برداری قرار گرفته و توانسته علی الرغم محدودیت‌های موجود در این حوزه رشد ٣۴ درصدی نصیب این بانک در تعداد تراکنش‌های موفق برداشت وجه نماید.

ارایه خدمات خود‌پرداز یکی از حوزه‌های کسب و کاری شناخته شده در دنیاست که تا حدی در کشور ما مغفول واقع شده است. شرکت‌های (IAD (Independent Atm Deployer) مسوولیت راه اندازی خودپردازهای خارج از شعبه، پول گذاری، پرستاری و خدمات دهی به آن‌ها را بر عهده دارند. شرکت فناپ، بعنوان هلدینگ صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات حوزه IAD را از طریق شرکتهای زیرمجموعه خود پارسا ارایه می‌دهد. به منظور ارایه بهینه این خدمات، نرم افزارهای خاصی تولید شده که با شرایط کشور مثل محدودیت اسکناس، کارمزدهای بانکی و… تطبیق داده شده است.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.