راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازديد مدیران ارشد از غرفه آسان پرداخت در الکامپ

رونمايي از نخستين اپليکيشن پرداخت موبايلي به نام «اپليکيشن آپ» در غرفه آسان پرداخت پرشين بهانه‌ای بود براي دعوت از مسئولان و فرهيختگان مرتبط با حوزه پرداخت الکترونيکي تا ضمن آشنايي با اين اپليکيشن از ديگر خدمات و دستاوردهاي اين شرکت نيز آگاهي بيشتري يابند.

مرتضي شهيدزاده، رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک کشاورزي از جمله مسئولاني بود که روز دوشنبه 17 آذرماه با حضور در نمايشگاه الكامپ از غرفه شرکت آسان پرداخت پرشين بازديد کرد و مراسم رونمايي از اپليکيشن آپ با حضور وي انجام شد.

AP-Asan-elecomp-index-way2pay-93-09-22

دکتر نصرالله جهانگرد، معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و دبير شوراي عالي فناوري اطلاعات و رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران از ديگر ميهمانان بلندپايه غرفه آسان پرداخت پرشين در نمايشگاه الکامپ بود.

AP-Asan-elecomp-index-way2pay-93-09-22a

معاون وزير ارتباطات در جريان بازديد از نمايشگاه الکامپ در غرفه شرکت آسان پرداخت نيز حضور يافت و با توضيحات مديران شرکت در جريان ويژگي هاي اپليکيشن آپ قرار گرفت. وي ضمن تحسين اقدامات انجام شده توسط شرکت آسان پرداخت، خواستار سرمايه گذاري و حضور پررنگ تر فعالان بخش خصوصي در حوزه تحقيقات و پيشرفت و کمک به تجاري سازي طرح ها و ابداعات فرهيختگان شد.

AP-Asan-elecomp-index-way2pay-93-09-22b

دکتر عيسي کاظم نژاد، عضو هيأت مديره بانک سپه نیز در بازدید از غرفه آسان پرداخت، تلاش بيشتر اين شرکت را براي نوآوري‌هاي بيشتر در حوزه پرداخت الکترونيکي خواستار شد.

سردار سيدکمال هاديانفر، رئيس پليس فتا از ديگر ميهمانان غرفه آسان پرداخت در نمايشگاه الکامپ بود. سردار از مديران شرکت خواست فرايند رسيدگي به گزارش هاي پليس فتا را در شرکت هاي پرداخت الکترونيکي تشريح کنند. رئيس پليس فتا همچنين بر ضرورت افزايش امنيت در تراکنش ها و آموزش به کاربران توسط شرکت هاي پي اس پي تأکيد کرد. گفتني است سردار هاديانفر با اهداي تقديرنامه اي به صورت رسمي از اقدامات آسان پرداخت پرشين در رابطه به حفظ و افزايش امنيت در حوزه پرداخت تقدير کرد.

منبع: آسان پرداخت پرشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.