راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد زیرساخت دیجیتال ایران 21 آبان برگزار می‌شود

اولین رویداد سخت‌افزار و زیرساخت اقتصاد دیجیتال ایران به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار 21 آبان‌ماه 1403 در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران از ساعت 14 تا 20 برگزار خواهد شد.

این رویداد میزبان مدیران و فعالان صنعت زیرساخت، کسب‌وکارهای تولیدکننده و تأمین‌کننده سخت‌افزار و کالای دیجیتال، خرده‌فروش‌ها و برندهای مطرح کشور خواهد بود. میزگرد‌ها و سخنرانی‌های این رویداد یک‌روزه بر اولویت‌ها، نیازها و چالش‌ها، همچنین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت سخت‌افزار و زیرساخت اقتصاد دیجیتال کشور متمرکز خواهد بود.

در این رویداد مدیران و فعالان صنعت زیرساخت، کسب‌وکارهای تولیدکننده و تأمین‌کننده تجهیزات شبکه، سخت‌افزار و کالای دیجیتال و هلدینگ‌های بزرگ فناوری گرد هم می‌آیند و به بررسی جنبه‌های مختلف تحولات سال‌های اخیر و سناریوهای محتمل برای آینده صنعت می‌پردازند. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار بر آن است با برگزاری اولین رویداد سخت‌افزار و زیرساخت اقتصاد دیجیتال ایران و ایجاد بستری برای گفت‌وگوهای تخصصی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار زیرساخت و سخت‌افزار ارائه دهد

بازیگران صنعت زیرساخت و سخت‌افزار دیجیتال می‌توانند با شرکت در این رویداد، ضمن بهره‌مندی از بخش‌های مختلف و متنوع رویداد مانند کنفرانس‌ها و نمایشگاه، در جهت تقویت و استحکام این اکوسیستم گام بردارند.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد سخت‌افزار و زیرساخت اقتصاد دیجیتال ایران می‌توانند برای ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.