راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

EBCOM هاب فین‌تک همراه اول

سعید داوری معاونت راهبرد شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند طی گفت وگویی در حاشیه جیتکس مطرح کرد

نمایشگاه بین‌المللی جیتکس که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری در خاورمیانه شناخته می‌شود، امروز (23 مهرماه) آغاز به کار کرد. این نمایشگاه، میزبان کسب‌وکارهای مختلفی از سراسر جهان است که در تلاش‌اند آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند. در حاشیه این رویداد، میثم سلیمانی، سردبیر راه پرداخت، به غرفه همراه اول رفت و با سعید داوری معاونت راهبرد شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند یا همان EBCOM گفت‌وگو کرد.


ورود به دنیای دیجیتال


سعید داوری معاونت راهبرد شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند در مورد فعالیت‌های EBCOM، توضیح داد: «همراه اول برای اینکه بتواند در فضای دیجیتال حضور مؤثری داشته باشد، باید به حیطه‌های جدید ورود کند. دیگر زمان آن رسیده که اپراتورها فراتر از وصل کردن افراد به اینترنت بروند و از دارایی‌های خود بهره‌برداری کنند. به همین دلیل، EBCOM تأسیس شده تا خدمات دیجیتال و فین‌تکی را ارائه دهد.»

او افزود: «محوریت EBCOM این است که بتوانیم خدمات فین‌تکی را به مشتریان و دیگر اپراتورها ارائه دهیم. در استراتژی جدید ما، بر صنعت دیجیتال، ایکامرس و فین‌تک تمرکز داریم. در این راستا، خرید دیجی‌کالا به ما در پیشبرد بخش ایکامرس کمک خواهد کرد.»


هم‌افزایی با دیجی‌کالا


داوری درباره همکاری با دیجی‌کالا بیان کرد: «این همکاری به ما این امکان را می‌دهد که از لحاظ مالی و سودآوری رشد چشمگیری داشته باشیم.  همچنین، شناخته‌شدگی دیجی‌کالا به ما کمک می‌کند که نیاز به هزینه‌های بالای مارکتینگ برای تبلیغ برند خود نداشته باشیم. قصد ما این است به کاربران خود کمک کنیم تا قدرت خرید بیشتری داشته باشند و این موضوع را از طریق فین‌تک دنبال می‌کنیم.»


فرصت‌های جدید در تعاملات مالی


او با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم‌ها عنوان کرد: «ما به سیستم سوئیفت متصل نیستیم و جابه‌جایی پول با مشکلاتی همراه است. اما اپراتورها مکانیزمی برای جابه‌جایی پول دارند که یکی از آن‌ها رومینگ است. اگر بتوانیم فضای فین‌تک را بر روی رومینگ به خوبی طراحی کنیم، می‌توانیم به نتایج مثبتی برسیم.»

داوری در خصوص تعاملات مالی با کشورهای همسایه، گفت: «ما با کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه، افغانستان و اخیراً روسیه، تعاملات مالی در سطح خرد داریم. به‌ویژه در صنعت گیم، همکاری با یک پلتفرم روسی فرصت‌های جدیدی را فراهم کرده است.»


حفظ برند ملی در سطح جهانی


در پایان، داوری به اهمیت حضور در جیتکس اشاره کرد و گفت: «همراه اول یک دارایی ملی است که نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی نیز مطرح است و رتبه 16 در جهان را کسب‌ کرده است بنابراین، هدف ما حفظ برند خود در دنیا و بهره‌برداری از فرصت‌های جدید برای همکاری با شرکت‌های بین‌المللی است.»

=====

این محتوا و سایر گزارش‌های گروه رسانه‌های راه‌کار از جیتکس ٢٠٢۴ با حمایت هفت شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، پرداخت نوین آرین، همراه کسب‌‌وکارهای هوشمند (EBCOM)، نوبیتکس، او ام پی فینکس، زیبال و تاپین تولید شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.