راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند (EBCOM) در جیتکس 2024

شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند (EBCOM) در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ با هدف معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال حضور خواهد یافت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند، این شرکت با معرفی محصولات خود در حوزه فین‌تک در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. شرکت EBCOM به منظور خلق تجربه‌ای متفاوت از زندگی دیجیتال، اپلیکیشن اوانو (Ewano) را توسعه و تجاری‌سازی کرده است. خدمات در اپلیکیشن اوانو به دارندگان سیم‌کارت همراه اول محدود نمی‌شود و دارندگان سیم‌کارت‌های سایر اپراتورها نیز می‌توانند از خدمات موجود در این اپلیکیشن استفاده کنند. همچنین این شرکت باهدف ارائه خدمات پرداخت نوآورانه و همکاری با سایر کسب‌وکارها به ایجاد «کیف‌پول فراگیر اوانو» در اپلیکیشن اوانو پرداخته است. یکی از ویژگی‌های جذاب کیف‌پول فراگیر اوانو «اعتبار همراهی» است. این اعتبار با توثیق سیم‌کارت به کاربر ارائه می‌شود. از ویژگی دیگر کیف‌پول فراگیر اوانو، فراگیری و هم‌پذیرندگی آن است که با APIهای این سرویس در پلتفرم‌ها پیاده‌سازی می‌شود، این هم‌پذیرندگی در چند سطح مختلف انجام می‌شود که از این میان می‌توان به MaaS و SaaS اشاره کرد. قدرت خرید کاربران کیف‌پول فراگیر اوانو صرفاً به اپلیکیشن اوانو  محدود نمی‌شود، کاربران می‌توانند در اپلیکیشن‌های دیگر نیز از جمله آپ، دیجی‌کالا، ایزی‌پی، ستاره‌یک و… از کیف‌پول فراگیر اوانو استفاده کنند. از سایر ویژگی‌های کیف‌پول فراگیر اوانو می‌توان به ارائه پیش‌کش نقدی، مولتی بالانس و چند جیبی بودن، صدور کارت فیزیکی عضو شبکه شتاب و متصل به کیف‌پول فراگیر اوانو اشاره کرد.

گفتنی است شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند با نام تجاری «EBCOM» به عنوان بازوی دیجیتال شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) از بهمن‌ماه سال 98 و باهدف گسترش فناوری‌های دیجیتال و خلق خدمات مبتنی بر تکنولوژی، فعالیت‌های خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند (EBCOM) در حال ارائه خدمات دیجیتال از جمله فین‌تک، تجارت الکترونیکی و API Console و همچنین ایجاد زیرساخت‌های پلتفرمی برای توسعه فعالیت‌های دیجیتال همراه اول است.

نمایشگاه  GITEX GLOBAL 2024 از روز دوشنبه 23 مهرماه تا روز جمعه 27 مهرماه ۱۴۰۳ (14 تا 18 اکتبر ۲۰۲۴) با حضور بیش از 6000 شرکت جهانی در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید محصولات همراه کسب‌وکارهای هوشمند در غرفه همراه اول به سالن شماره20 غرفه H20-B15 مراجعه کنند.

منبع همراه کسب‌وکارهای هوشمند (EBCOM)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.