راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آکادمی بیت‌پین شماره سیزدهم ماهنامه دامیننس را منتشر کرد

شماره سیزدهم ماهنامه دامیننس با نگاهی تازه و متفاوت به دنیای بلاکچین منتشر شد. تیم تحریریه این ماهنامه در این شماره تلاش کرده تا مطالب جذابی را برای علاقه‌مندان به حوزه کریپتو فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی بیت‌پین، در سرمقاله این شماره، به موضوع بلاکچین از دیدگاه روانشناسی پرداخته شده و نظرات روانشناسان درباره تأثیرات و چالش‌های روانشناختی این فناوری ارائه شده است. مقاله ویژه‌ای با عنوان «این موج با سیاه‌نمایی متوقف نخواهد شد» نیز به بررسی آینده بلاک‌چین و چالش‌های پیش روی آن و دلایل واقعی این چالش‌ها می‌پردازد.

همچنین در این شماره، مقاله‌ای تحت عنوان «نقشه راه موفقیت در بازار بیت‌کوین» منتشر شده که به سؤالات و دغدغه‌های کاربران در مورد ترید بیت‌کوین پاسخ داده و مسیرهای حرکت در این بازار را ترسیم کرده است.

دوست‌داران NFT نیز در این شماره فراموش نشده‌اند. در شماره جدید ماهنامه دامیننس، مقاله‌ای با موضوع «کاربردهای انواع NFT- بخش اول» منتشر شده که به بررسی برخی از کاربردهای این توکن‌های منحصربه‌فرد پرداخته و بخش‌های بعدی آن در شماره‌های آینده منتشر خواهد شد.

یکی از بخش‌های جذاب و سرگرم‌کننده این شماره، «برگی از خاطرات یک همستر‌باز» است؛ داستانی طنز که از تجربیات فردی روایت می‌کند که مدت‌ها سرگرم بازی همستر بوده و در این مسیر آرزوهای بزرگ مالی داشته، اما سرنوشت به گونه‌ای دیگر رقم خورده است.

ماهنامه دامیننس در بخش پایانی نیز به بررسی پروژه رمزارز داگز که به عنوان یکی از پرطرفدارترین پروژه‌های ماه گذشته شناخته شد، پرداخته‌ و نگاهی به آینده این رمزارز داشته‌است.

آکادمی بیت‌پین و تیم تحریریه ماهنامه دامیننس از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کنند تا این شماره ویژه را مطالعه کرده و نظرات ارزشمند خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

منبع بیت‌پین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.