راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شفیع‌زاده: گشایش سامانه جامع بانکداری یک رخداد بزرگ برای بانک دی است

مديرعامل بانک دی گفت: يکي از اصلی‌ترین وظايف ما ايفاي نقش سازنده اقتصادی و ملی است و تاکنون نيز توانسته‌ايم در اين راستا گام‌هاي اساسی برداريم.

احمد شفيع‌زاده در مراسم گشایش سامانه يکپارچه و جامع بانکداری الکترونيک بانک دی تصريح کرد: در حوزه IT راه‌اندازی اين سامانه يک رخداد بسيار بزرگ برای ما بود که در آينده نزديک شاهد پيامدهای مثبت آن خواهيم بود.

وی با بیان اینکه این سیستم، طرح جدیدی در نظام بانکی است، اظهار کرد: سیستم جامع نوین بانکداری بانک دی به‌صورت هلدینگ دیده شده است که دارای مزیت‌ها و امکانات بسیار مدرن و به‌روزی است که حتماً مشتریان بانک از آن خشنود خواهند شد.

مدیرعامل بانک دی با تأکید بر هدایت منابع بانکی به سمت فعالیت‌های مولد گفت: افتتاح این سامانه نتیجه سرمایه‌گذاری مناسبی بود که امسال ما در بخش فن‌آوری اطلاعات انجام دادیم که حتماً بازخورد آن با ایجاد یک ساختار مناسب، توسعه بانکداری شرکتی و اختصاصی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران و کارکنان بانک با مسئوليت‌پذيری و تلاش توانسته‌اند بانک را در مسیر توسعه اقتصادی ایران قرار دهند، ادامه داد: بانک دی در سال جاری گام‌های بلندی برای کمک به اقتصاد کشور برداشته است که ازجمله آن‌ها می‌توان به حمایت از صادرات و صادرکنندگان کشور و نیز قبول فاينانس يکی از مهم‌ترین بخش‌هاي متروی پايتخت اشاره کرد.

شفیع‌زاده تصریح کرد: معتقدم منابع بانک بايد به‌خوبی هدايت شوند به‌نحوی‌که تأثیرگذاری آن در جامعه قابل‌رؤیت باشد. وي با تقدیر از همکاری و تلاش کارکنان و مديران بانک دی براي پيشبرد اهداف بلند طراحی‌شده بيان کرد: تاکنون توانسته‌ايم در حوزه زيرساخت‌ها اقدامات اساسی را انجام دهيم و اين اقدامات در سال آينده نيز ادامه خواهند داشت.

مديرعامل بانک دي بابیان اينکه اين بانک کانديدای دريافت نشان رهبری نيروی انسانی شده است، گفت: اينکه توانستيم به‌عنوان يکي از کانديداهاي دريافت نشان رهبري نيروی انسانی معرفی شويم نشان‌دهنده فعاليت‌های مثبتی است که در اين بانک تحقق يافته است. وي اظهار اميدواری کرد بانک دی بتواند در سال 94 مسير شکوفايی بيشتر را پيش گرفته و به نقطه افتخار آفرينی برسد.

منیع: بانک دی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.