راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسهیلات پرداخت شده GSMPay در نیمه اول سال ١۴٠٣ از مرز یک و نیم همت عبور کرد

GSMPay در نظر دارد به اولین فین‌تک تخصصی حوزه‌ موبایل و لوازم جانبی تبدیل شود

جی‌‌اس‌ام پی (GSMPay)، لندتک تخصصی حوزه موبایل ایران اعلام کرد که در نیمه اول سال 1403 بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کاربران خود ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی جی‌اس‌ام پی، GSMPay فعالیت خود را از سال گذشته به‌عنوان بازوی فین‌تک گروه همراه‌تل آغاز کرده و طی این مدت توانسته حجم تسهیلات پرداخت شده خود را از سقف هزار و پانصد میلیارد تومان عبور دهد. خدمات مالی و اعتباری GSMPay به شکلی طراحی شده که هر دو بخش فروشندگان و خریداران نهایی موبایل و لوازم جانبی می‌توانند از آن بهره ببرند.

GSMPay به‌عنوان لندتک تخصصی حوزه موبایل، این امکان را برای خریداران گوشی‌های هوشمند فراهم کرده تا این دسته از افراد بتوانند به سادگی و بدون نیاز به ضامن تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار و در آینده نزدیک تا ۵۰میلیون تومان برای خرید اقساطی دریافت کنند.

دریافت‌کنندگان این تسهیلات می‌توانند خرید خود را به شکل آنلاین و حضوری از بیش از هفت هزار فروشگاه همکار GSMPay در سراسر کشور انجام دهند.

همراه‌تل، نامی آشنا در حوزه واردات، فروش و توزیع دستگاه‌ها و لوازم صنعت موبایل ایران است که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در این عرصه را در کارنامه خود دارد. همراه‌تل به منظور توسعه زنجیره ارزش خدمات خود، GSMPay را با چشم‌انداز تبدیل‌ شدن به اولین فین‌تک تخصصی حوزه موبایل و لوازم جانبی در ایران راه‌اندازی کرده است. ارائه سرویس‌های فین‌تک به فعالان این حوزه در GSMPay با خدمات لندتک آغاز شده است، اما به سرویس‌های فوق محدود نمی‌شود.


خدمات GSMPay به فروشندگان


در بخش فروشندگان، خدمات GSMPay به دو شکل مختلف ارائه می‌شود. بخش اول، شامل کارت اعتباری GSMPay می‌شود که با حداکثر پنج میلیارد ریال اعتبار در دسترس فروشندگان گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی قرار می‌گیرد. اعتبار این کارت‌ها در ابتدا با مبلغ یک میلیارد ریال آغاز می‌شود و پس از خوش‌حسابی، به شکل پلکانی مبلغ اعتبار افزایش می‌یابد. فروشندگان با انجام تسویه حساب‌ به موقع می‌توانند به صورت هفتگی و ماهیانه این اعتبار را دریافت کنند. تمامی فروشندگان این حوزه با ارائه مدارک مورد نیاز (جواز کسب، کارت پایان خدمت و چک صیادی) قادر به دریافت اعتبار کارت اعتباری GSMPay هستند.  

سرویس بعدی GSMPay برای فروشندگان، به ارائه درگاه فروش اقساطی آنلاین و حضوری اختصاص دارد. فروشندگان موبایل و لوازم جانبی با در اختیار داشتن یک سازوکار مشخص و مطمئن می‌توانند از مزایای فروش اقساطی برای جذب بیشتر مشتریان و فروش بیشتر بهره ببرند. 


خریدوفروش اقساطی راحت و بدون دردسر


با استفاده از خدمات GSMPay فروشندگان و خریداران گوشی‌های موبایل، به تجربه‌ جدیدی از خریدوفروش اقساطی کالا دست پیدا می‌کنند. تجربه‌ای که در آن دیگر خبری از ارائه مدارک انبوه یا صرف مدت زمان طولانی برای دریافت اعتبارات نخواهد بود. در این طرح، علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام و احراز هویت در GSMPay و پشت‌ سر گذاشتن مرحله اعتبارسنجی، مبلغ مورد نظرشان را درخواست دهند و پس از آن با دریافت تسهیلات در کیف پول اعتباری خود، می‌توانند برای انجام خرید به بیش از هفت هزار فروشگاه‌ حضوری طرف قرارداد ما در حدود ۵۰۰ شهر ایران مراجعه کنند.

GSMPay در کمتر از ۹ ماه از شروع فعالیت خود و تنها در نیمه اول سال 1403 بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات مالی و اعتباری ارائه کرده است. GSMPay در نظر دارد تا سبد محصولات خود را با خدمات مالی و اعتباری متنوع‌تر و گسترده‌تری توسعه داده و در آینده به اولین فین‌تک تخصصی حوزه‌ موبایل و لوازم جانبی تبدیل شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا بهره‌مندی از خدمات مالی و اعتباری GSMPay می‌توانند به وب‌سایت رسمی این شرکت مراجعه کنند.

منبع جی‌‌اس‌ام پی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.