راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق به دریافت گواهینامه چهار ستاره مدیریت دانشی شد

هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی با رویکرد نوآوری و پایداری سازمانی روز چهارشنبه، یازدهم مهرماه در دانشگاه خاتم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، در این کنفرانس، پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق به دریافت گواهینامه چهار ستاره مدیریت دانشی شد.

کنفرانس مدیریت دانشی که هر ساله توسط انجمن مدیریت ایران برگزار می‌شود، در هفتمین دوره خود با اهدافی نظیر ارائه آخرین دستاوردهای مدیریت دانشی در مسیر انعطاف‌پذیری با روندهای نوظهور، بهینه‌سازی نظام‌های دانشی مبتنی بر الگوهای پایداری و ارائه تجارب برتر و موفق در زمینه نوآوری و پایداری سازمانی، شرکت‌ها را بر اساس استانداردهای جهانی KM4D ارزیابی و رتبه‌بندی کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت الکترونیک کشور، همواره ارتقای کیفیت زندگی از طریق توسعه راهکارهای پرداخت نوآورانه و هوشمند را در اولویت قرار داده است. این شرکت با ارائه محصولات به‌روز و خلاقانه در راستای تسهیل پرداخت‌ها برای مشتریان خود تلاش می‌کند. از همین‌رو از سال ۱۳۹۸ تاکنون، هر ساله با مشارکت در این کنفرانس به ارتقای سطح مدیریت دانش سازمان خود پرداخته و موفقیت‌های خود را مرهون بهره‌گیری از مدیریت دانش می‌داند.

با توجه به محورهایی چون رویکردهای نوآوری و پایداری سازمانی، اکوسیستم مدیریت دانشی نوآورانه، معماری نظام‌های دانشی پیشرفته و عیب‌یابی نظام‌های مدیریت دانش در این دوره از کنفرانس، دریافت این جایزه نشانه‌ای از توانمندی و تعهد شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در استفاده از مدیریت دانش برای بهبود مستمر و نوآوری پایدار است.

منبع پرداخت الکترونیک پاسارگاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.