راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همستر هم‌زمان با بازارهای جهانی در نوبیتکس لیست شد

رمزارز همستر کامبت همانطور که پیش‌تر وعده داده شده بود، هم‌زمان با بازارهای جهانی در نوبیتکس لیست شد. بنابراین علاوه بر کاربرانی که در ایردراپ این توکن شرکت کردند، کاربران دیگر هم می‌توانند در بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس به خریدوفروش این رمزارز اقدام کنند. برای خریدوفروش همستر کامبت (HMSTR) کاربران می‌توانند به این لینک مراجعه کنند. 

به گزارش روابط عمومی نوبیتکس، کاربرانی که در ایردراپ این توکن تلگرامی شرکت کردند هم می‌توانند با انتقال رمزارز خود به کیف‌پول شبکه تون‌ و بعد ارسال آن به نوبیتکس، دارایی خود را خریدوفروش کنند. برای طی کردن این فرآیند البته نیاز به پرداخت مقداری تون‌کوین به عنوان کارمزد به شبکه تون هست که نوبیتکس آموزش‌های لازم در این زمینه را در اختیار کاربران قرار داده است.


بازی 300 میلیون نفری


همستر کامبت یکی از بازی‌های «تپ تو ارن» تلگرامی است که از ماه‌ها پیش مورد توجه قرار گرفت و توانست بیش از 300 میلیون کاربر جذب کند. از این تعداد البته 131 میلیون نفر واجد شرایط شرکت در ایردراپ شناخته شدند. تیم همستر کامبت همانطور که پیش‌تر اعلام کرده بود از کل یکصد میلیارد توکن این بازی، 75 میلیارد توکن را به اعضای کامیونیتی همستر اختصاص می‌دهد. این تعداد هم البته به صورت یکجا بین همه کاربران توزیع نشده است. برای شروع 60 میلیارد توکن برای اعضای این جامعه در نظر گرفته شده که از این مقدار هم بیش از 11 درصد یا 6.25 میلیارد توکن ده ماه دیگر قابل برداشت می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که از کل 100 میلیارد توکن، فعلا فقط 53.25 میلیارد به طور کامل در دسترس کاربران قرار گرفته است.


چهره‌های پشت‌پرده همستر کامبت


اینکه خالق همستر کامبت چه فرد یا افرادی هستند دقیقا مشخص نیست. فعلا گمانه‌زنی‌های وجود دارد که فرد متمول روسی به اسم ادوارد گورینوویچ به همراه چند کارآفرین دیگر گردانندگان این پروژه هستند. گورینوویچ در واقع به عنوان مالک یک کمپانی خریدوفروش آنلاین خودرو به اسم Carprice شناخته می‌شود. شنیده‌هایی وجود دارد که اغلب این بازی‌های تلگرامی توسط گروه خاصی از میلیاردرهای روسی و دوستان پاول دوروف اداره می‌شود. در مجموع اینکه آینده این بازی‌های تلگرامی چه خواهد شد مشخص نیست. همستر کامبت البته به نظر می‌رسد قصد دارد در دوره جدید فعالیت‌هایش به عنوان یک واسطه برای بازی‌های موبایلی موقعیتش را تثبیت کند. در حال حاضر کانال تلگرامی همستر کامبت با بیش از 60 میلیون عضو بزرگ‌ترین کانال تلگرامی جهان محسوب می‌شود.

نوبیتکس در پاسخ به نیاز کاربران اقدام به لیست کردن همستر کامبت کرده است و این به معنی توصیه‌ای برای خرید یا فروش این رمزارز نیست. کاربران برای خریدوفروش همستر به خصوص در ساعات اولیه لیست شدن، به قیمت بازارهای جهانی توجه داشته باشند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند. 

منبع نوبیتکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.