راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بررسی مهم‌ترین رویدادهای این هفته ارزهای دیجیتال؛ از سخنرانی رئیس فدرال رزرو تا راه‌اندازی همستر کامبت

در این هفته رویدادهای مهم و البته متفاوتی در انتظار معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال است. به عبارتی در این هفته رویدادهایی مثل سخنرانی رئیس فدرال رزرو و همچنین رویدادهای کریپتویی مثل راه‌اندازی همستر کامبت و نهایی شدن‌ توزیع توکن ایردراپ داگز برگزار می‌شود.

به گزارش مجله نوبیتکس، هفته دیگر داده‌های اقتصادی زیادی از آمریکا منتشر نمی‌شود. اولین داده مهم شاخص احساسات مصرف‌کننده است که سه‌شنبه ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران منتشر می‌شود. شاخص تعداد مدعیان بیمه بیکاری و GDP هم پنجشنبه ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) ساعت ۱۶ به وقت تهران منتشر می‌شود.

در همین روز ساعت ۱۶:۵۰ به وقت تهران هم جروم پاول، رییس فدرال رزرو، سخنرانی خواهد کرد. شاخص مهم بعدی شاخص Core PCE است که جمعه ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) ساعت ۱۶ به وقت تهران منتشر خواهد شد. پیگیری این داده‌ها مخصوصاً برای معامله‌گران کوتاه‌مدت اهمیت بسیار زیادی دارد.

با این حال بازار ارزهای دیجیتال هم رویدادهای مهمی در این هفته داد. داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که هاردفورک ایاس قرار است ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) انجام شود. رویداد مهم‌تر احتمالاً راه‌اندازی و لیست شدن توکن همستر کامبت در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) است.

البته قبل از آن توکن راکی رابیت در ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) لیست شده و معاملاتش را آغاز می‌‌کند. علاوه بر این بازی تلگرامی داگز هم تا ۶ سپتامبر (۵ مهر) فرآیند توزیع ایردراپ خود را به پایان می‌رساند. شایان ذکر است که قیمت داگز در محدوده ۰.۰۰۰۸ دلار قرار دارد و روز قبل حدود ۸ درصد کاهش یافته‌ است.

نمودار قیمت داگز در نوبیتکس
منبع نوبیتکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.