راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور گروه توسن در سمینار کارت و پرداخت

اولین سمینار کارت و پرداخت توسط مرکز فابا روز ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۳ در محل سالن همایش‌های مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزارشد. در این گردهمایی که با حضور جمع کثیری از شرکت‌ها و فعالان این حوزه برگزار گردید، گروه توسن با حضور مدیران خود در کلیه بخش‌ها حضوری فعال داشت.

حضور گروه توسن در سمینار کارت و پرداخت

همایش مذکور شامل دو نشست و دو میزگرد و یک برنامه معرفی شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات در حوزه بانکداری الکترونیکی بود که با سخنرانی مهندس حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی و مقدم، رئیس مرکز فابا افتتاح و با اهداء لوح به شرکت‌های حاضر خاتمه یافت.

شرکت‌های توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (TOSAN)، مقیاس بزرگ توسن (TLS)، توسن تکنو (Tosan Techno) و داده‌کاوان توسن به عنوان نمایندگان گروه توسن در این سمینار با مشارکت در نشست‌های تخصصی و میزگرد و ارائه محصولات و خدمات جدید، حضوری پررنگ و فعال داشتند.

دکتر محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن تکنو بعنوان عضو پنل و مهندس عبدالحمید منصوری مدیرعامل شرکت مقیاس بزرگ توسن بعنوان مدیر پنل به صورت جداگانه در میزگردهای این سمینار حضور داشتند.

همچنین از دیگر برنامه‌های این سمینار می‌توان از برگزاری نمایشگاه جنبی نام برد که در غرفه گروه توسن، معرفی محصولات و دیدار با مدیران ارشد سازمان‌های مشتری حاضر در این برنامه صورت پذیرفت. در پایان مراسم به شرکت‌های فعال در این سمینار تندیس یادبود از طرف مرکز فابا اهدا گردید.

منبع: توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.