راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فناپ‌تک در نمایشگاه جانبی دومین گردهمایی فعالان هوش مصنوعی کشور

شرکت فناپ‌تک، در دومین گردهمایی فعالان هوش مصنوعی کشور و آیین رونمایی از پنجمین دوره رویداد فیس‌کاپ که در روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 1403 در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، به عنوان یکی از مجموعه‌های دانش‌بنیان کشور حضور پیدا کرده و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.‌

به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک، این رویداد در اکوسیستم هوش مصنوعی و با هدف توسعه بازار کسب‌وکارهای فعال در این حیطه، بررسی چالش‌های این صنعت، ارائه راهکارهای مناسب جهت مقابله با موانع موجود و همچنین ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین فعالان این حوزه برگزار شد.

غرفه فناپ‌تک، در این روز میزبان تولیدکنندگان، متولیان صادرات، محققان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان بود. همچنین سید ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس سابق مرکز ملی فضای مجازی و دبیر عالی سابق شورای فضای مجازی به همراه هیئت همراهشان از غرفه فناپ‌تک بازدید کردند.

شرکت‌های دانش‌بنیان به واسطه توانمندی در تولید، اجرا و تجاری‌سازی ایده‌های نو، می‌توانند به عنوان موتور محرکه رشد اقتصادی در کشور شناخته شده و در این زمینه، فعالیت‌های متنوعی انجام دهند. فناپ‌تک، به‌عنوان شرکت تولیدی دانش‌بنیان نوع ۲، همواره به‌دنبال ارتقای سطح دانش است که این امر، منجر به ایفای نقش این شرکت در رفع نیازهای فناورانه، توسعه صادرات، استفاده بهینه از منابع و حفظ محیط زیست می‌شود.

منبع فناپ‌تک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.