راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محاسبه غیرحضوری تسهیلات بانک رفاه کارگران با سامانه وام تو

بانک رفاه کارگران به‌منظور توسعه خدمات غیرحضوری و ارتقاء تجربه مشتریان، سامانه جدیدی به نام وام تو را راه‌اندازی کرده است. این سامانه به مشتریان امکان می‌دهد به صورت غیرحضوری میزان تسهیلات قابل اعطای خود را محاسبه کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران، سامانه «وام تو» با هدف پوشش همه‌جانبه طرح‌های تسهیلاتی این بانک طراحی شده و از طریق یک درگاه واحد در دسترس مشتریان بانک رفاه و حتی سایر مشتریان شبکه بانکی قرار گرفته است. مشتریان می‌توانند با استفاده از این سامانه، با تعیین مبلغ سپرده‌گذاری مورد نظر و انتخاب سایر پارامترهای لازم، میزان تسهیلات قابل اعطا را بر اساس طرح‌های فعال بانک محاسبه کنند.

مشتریان برای استفاده از این خدمت جدید، می‌توانند با مراجعه به بخش دسترسی سریع برای شما در صفحه اصلی پرتال بانک رفاه، گزینه «وام تو» را انتخاب کرده و میزان تسهیلات خود را به صورت غیرحضوری محاسبه کنند.

این سامانه می‌تواند به مشتریان کمک کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، از میزان تسهیلات و شرایط وام‌های مختلف مطلع شده و به راحتی تصمیم‌گیری کنند. این گام در راستای ارتقاء خدمات دیجیتالی بانک رفاه و توسعه ابزارهای تسهیل‌کننده خدمات مالی برای مشتریان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.