راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمک بهسازان ملت به توسعه تجارت الکترونیکی ایران

مراسم رونمایی از دستاوردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران در سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه برگزار شد. در این مراسم از امکان برگزاری مزایده‌های اجرای ثبت قوه قضائیه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با حضور جمعی از مسئولین، مدیران ارشد قوه قضائیه و مدیرعامل و نمایندگان شرکت بهسازان ملت به‌صورت رسمی رونمایی شد. بهسازان ملت نیز به‌عنوان توسعه‌دهنده و راهبر این پروژه در مراسم رونمایی حضور داشت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت بهسازان ملت، این شرکت که سابقه همکاری دیرینه با سامانه تجارت الکترونیک دولت (ستاد) را دارد در جدیدترین پروژه خود که با همراهی قوه قضائیه صورت پذیرفت توانست امکان برگزاری مزایده‌های اجرای ثبت این قوه را در سامانه ستاد پیاده‌سازی و اجرا کند.

مراسم رونمایی از این پروژه مهم با حضور محمدصادقی،مدیرعامل بهسازان ملت، صابر مهری سرپرست حوزه معاونت راهبردی قوه قضائیه، امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، آرش عسکری، مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و… با دعوت از اهالی رسانه در ساختمان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار شد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران در این مراسم گفت: «جا دارد از تلاش‌های انجام شده برای توسعه تجارت الکترونیکی ایران تقدیر و تشکر کنم، آقای صادقی و تیم همراه ایشان در این زمینه همکاری‌های خوبی داشتند، نقش مهم بهسازان ملت در توسعه و راهبری سامانه ستاد ارزشمند است. در این افتتاحیه امکان برگزاری مزایده‌های اجرای ثبت قوه قضائیه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) شاهد نتایج درخشان حاصل از همکاری و همراهی بخش خصوصی و دولت هستیم.»

محمدصادقی مدیرعامل شرکت بهسازان ملت در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به توانمندی‌های این شرکت در اجرای صحيح و سریع پروژه‌های سامانه تجارت الکترونیک دولت در جمع خبرنگاران گفت: «بهسازان ملت از مجموعه‌ همکارانی متعهد، متخصص و باتجربه شکل‌گرفته است که همین امر، شایستگی‌‌های ما در توسعه پلتفرم‌های هوشمند را متمایز ساخته است. ارزش‌آفرینی یکی از مهم‌ترین اهداف بهسازان ملت در تعامل و همکاری با ستاد و قوه قضائیه بوده و همواره بر این عهد خود پایبندیم. ما همواره می‌کوشیم تا مشتریان، تجربه‌ای خوشایند از خدمت را تجربه کنند. همکاری ارزشمندی با سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و قوه قضائیه در این پروژه داشتیم و با همراهی و همکاری یکدیگر کوشیدیم تا کیفیت ارائه خدمات در این حوزه را ارتقا دهیم. توسعه همکاری در پروژه‌های پیش‌رو از جمله برنامه‌هایی است که در جلسات مشترک بر آن تأکید شد و ما نیز همچون گذشته در ارائه خدمات باکیفیت در کنار سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.