راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داگز همزمان با بازارهای جهانی در رمزینکس لیست شد

ربات تلگرامی داگز در ماه جولای سال ۲۰۲۴ کار خود را آغاز و توزیع رایگان توکن‌های DOGS را بین کاربران تلگرام شروع کرد. این پروژه که با استقبال خوبی مواجه شد، پس از حدود سه هفته، یعنی در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۲۴، مرحله توزیع اولیه توکن‌ها را به پایان رساند. سرانجام، در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۴ (۵ شهریور ۱۴۰۳)، توکن DOGS وارد بازارهای معاملاتی شد و در صرافی‌های مختلف دنیا قابل خرید و فروش شد. صرافی رمزینکس همزمان با بازارهای جهانی نیز امکان انجام معاملات این توکن را برای کاربران فراهم کرد.


داگز از کجا آمد؟


به گزارش روابط عمومی رمزینکس، ارز دیجیتال Dogs یک میم‌کوین بر بستر شبکه بلاکچین تون است و به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاملاً با پلتفرم تلگرام یکپارچه باشد و با کاربران این پیام‌رسان ارتباط برقرار کند. داگز با الهام از یک شخصیت میم محبوب به اسم Spotty ساخته شده که در سال ۲۰۱۰ توسط پاول دوروف (Pavel Durov)، مالک تلگرام، ارائه شد.

این پروژه، مانند سایر پروژه‌های ایردراپ تلگرام، یک روش ساده و آسان برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال به کاربران معمولی ارائه می‌داد. این مینی‌اپ تلگرامی، بر اساس عمر اکانت تلگرام هر کاربر، مقداری توکن به او می‌داد که بعدازآن با انجام چند اقدام ساده، می‌توانست تعداد توکن‌های خود را افزایش دهید.


خریدوفروش داگز در رمزینکس


علاقه‌مندان برای خرید و فروش داگز، می‌توانند به صفحه این ارز در رمزینکس سر بزنند. آموزش‌های انتقال داگز به کیف پول و آخرین اخبار مربوط به این میم‌کوین محبوب و سایر ایردراپ‌های تلگرامی را هم می‌توان از مجله رمزینکس دنبال کرد.

منبع رمزینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.