راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی دیجی پون از پکیج بوی ماه مهر برای کارمندان سازمان‌ها

دیجی پون در طی راه‌اندازی و ارائه روند جدیدش، به‌تازگی از پکیج استثنایی بوی ماه مهر رونمایی کرد. محتوای کامل و جامع این پکیج اصلی‌ترین مزیت توزیع آن به سازمان‌ها، کارخانه‌ها و شرکت‌هاست.

به گزارش روابط عمومی پلنت، داشتن کیف پول هوشمند سازمانی که خدمات کاملاً الکترونیکی را به کارمندان سازمان‌ها ارائه می‌دهد یکی از مزیت‌های مهم دیجی پون در مقایسه با سایر رقبا است.

سازمان‌ها، کارخانه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند این پکیج را برای مدیران و کارمندان و کارگران خود تهیه کرده و به‌دفعات متعدد و آسان به صورت آنلاین، پکیج‌ها و کدها را در کیف پول اختصاصی دیجی پون شارژ کنند.


مزایای استفاده از خدمات دیجی پون


  • دیجی پون با ارائه پکیج‌های مختلف در نظر دارد تا بازار کارت‌های هدیه خدماتی را در بر بگیرد و به صورت ویژه‌ای خدمات B2B را برای سازمان‌ها ارائه بدهد.
  • پشتیبانی اختصاصی یکی از مزیت‌های جذاب دیجی پون که در این پشتیبانی کارمندان سازمان همه خدمات پشتیبانی را نیز از دیجی پون دریافت می‌کنند.
  • تجربه جذاب و مقرون‌به‌صرفه در تمام فعالیت‌ها مانند خرید لباس و لوازم تحصیلی و خوراک، صفر تا صد سفر و تفریحات آبی، آموزش و امور رفاهی، همه‌وهمه با کلی کارت هدیه و کد تخفیف‌های ویژه برای کارمندان سازمان‌ها امکان‌پذیر شده است.
  • داشتن کیف پول دیجیتالی و اختصاصی برای هر کاربر با شعار حفظ محیط‌زیست و دوری از کارت‌های فیزیکی.

همکاری دیجی پون با برندهای متنوع و معتبر


در حال حاضر دیجی پون به شرکت‌های متنوعی خدمات سازمانی ارائه می‌دهد. دیجی پون توانسته با برندها و تأمین‌کننده‌هایی از جمله: اسنپ، هایپراستار، پول تیکت، اسنپ تریپ، تکنولایف، آچاره، بانی مد، اتاقک، افق کوروش، نماوا، اسنپ فود، آچاره، جین وست، اکتیک و… همکاری کند.

این پکیج که با همکاری 40 برند تأمین‌کننده دیجی پون، طراحی و تهیه شده است؛ علاوه بر کارت‌های هدیه متنوع، کدهای تخفیف اختصاصی را نیز تأمین کرده؛ و همینطور قرعه کشی های متنوعی را برای هر سازمان به صورت مستقلی در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان برای دیدن پکیج بوی ماه مهر می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

منبع پلنت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.