راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد 330 درصدی فروش لوازم خانگی در تکنولایف

ترکیب استراتژی، قیمت رقابتی و پنج شیوه خرید قسطی

فروش لوازم خانگی در تکنولایف طی 6 ماه اخیر 330 درصد رشد کرده است. این رشد حاصل استراتژی «قیمت رقابتی» و «همکاری مستقیم با کارخانه‌ها و تأمین کنندگان» بوده است. فروش لوازم خانگی در تکنولایف از بهمن 1402 آغاز و طی 6 ماه 330 درصد رشد را به ارمغان آورده است.


فروش لوازم خانگی: به سود خریداران، به سود کارخانه‌ها


به گزارش روابط عمومی تکنولایف، حسین حیدر، رئیس هیئت‌مدیره تکنولایف اظهار کرد: «با بررسی مدت‌زمان تحویل، ارتباط مستقیم با تأمین‌کننده و همین‌طور بازخوردی که از کاربران گرفته‌ایم، از مرحله آزمایشی عبور کرده و با استراتژی قیمت رقابتی، همکاری با کارخا‌نه‌ها را دنبال ‌می‌کنیم.»


ترکیب استراتژی قیمت رقابتی و پنج شیوه خرید قسطی


با کاهش قدرت خرید مردم، تکنولایف علاوه بر استراتژی قیمت رقابتی، ۵ شیوه خرید اقساطی را در اختیار کاربر قرار داده‌ تا در خرید لوازم‌خانگی راحت و مختار باشد.


گسترش پشتیبانی با عبور از ۱۳ هزار کالا در تکنولایف


بخش لوازم‌خانگی در تکنولایف با ۷ بخش و ۵۳ دسته محصول، مسیری شفاف و مطمئن برای خرید کالاهای خانگی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

بخش پشتیبانی تکنولایف پاسخگوی سؤالات و نظرات کاربران بوده و همانند گذشته کاربران می‌توانند سؤالات خود را از مرکز تماس تکنولایف با شماره‌های ۴۷۷۰۸۰۰۰-۰۲۱ و ۹۱۰۷۷۵۰۰- ۰۲۱ بپرسند.

منبع تکنولایف
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.