راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توکن داگز در هیتوبیت لیست شد

پس از نات‌کوین، بازی‌های مختلف دیگری نیز روی شبکه تون در تلگرام راه‌اندازی شدند که اکثر آنها وعده ایردراپ به کاربران خود می‌دادند. یکی از این بازی‌های تلگرامی داگز بود که بر اساس سال‌هایی که کاربران، تلگرام را نصب‌کرده‌اند، به آنها توکن DOGS اهدا می‌کرد.

به گزارش روابط عمومی هیتوبیت، این صرافی برای همراهی با نیاز کاربران، توکن داگز را لیست کرده است.
باوجوداینکه هنوز خبری از لیست شدن توکن بازی‌های تلگرامی دیگری همچون همستر نیست، توکن داگز پنجم شهریورماه در صرافی‌های خارجی بزرگی مثل بایننس، اوکی اکس، بای‌بیت، گیت آی‌او، کوکوین و…لیست شد.

بااینکه دو روز از لیست شدن این توکن می‌گذرد، هنوز بسیاری از کاربران نتوانسته‌اند توکن خود را به دلیل شلوغی شبکه دریافت کنند. همچنین این موضوع، مشکلاتی را برای شبکه تون ایجاد کرده است. اختلالات ایجادشده در شبکه تون و صرافی‌ها، به دلیل حجم بالای تراکنش‌ها بوده است.

قیمت توکن داگز نیز از زمان لیست شدن نوسانات زیادی را تجربه کرده است؛ به‌طوری‌که در ابتدای لیست شدن، قیمت آن ۰.۰۰۱۶ دلار بود و در زمان کوتاهی به ۰.۰۰۱۲ دلار افت کرد. در صرافی‌های ایرانی نیز قیمت این توکن در ابتدا تا حدود ۵۰۰ تومان هم بالا رفت، اما اکنون قیمت آن تقریباً ۷۵ تومان است.

لازم است اشاره شود صرافی هیتوبیت نیز یکی از صرافی‌های داخلی است که برای همراهی با نیاز کاربران، توکن داگز را لیست کرده است. کاربرانی که توکن داگز خود را به کیف پول تون‌کیپر خود منتقل کرده‌اند، اکنون می‌توانند این توکن‌ها را به صرافی هیتوبیت انتقال دهند و بفروشند.

منبع هیتوبیت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.