راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد پرشین تک سامیت شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار ۲۶ مهرماه رویداد پرشین تک سامیت را همزمان با جیتکس در دبی برگزار می‌کند. قرار است در این رویداد بیش از ۵۰۰ نفر از مدیران عامل، بنیان‌گذاران، مدیران ارشد حوزه کسب‌وکار، فناوری و نوآوری حضور داشته باشند.

راه‌کار سال گذشته نیز اولین دوره از پرشین‌ تک سامیت را در حاشیه جیتکس برگزار کرد که بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران کسب‌وکارهای فارسی زبان در آن شرکت کردند. در این رویداد به موضوعاتی از جمله بررسی آینده فین‌تک، هوش‌مصنوعی و متاورس پرداخته شد.

دومین رویداد پرشین تک سامیت محورهای نوینی را دنبال می‌کند و بخش‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است که در ادامه معرفی بیشتر آنها می‌پردازیم.


محورهای رویداد این رویداد


رویکردها و محورهای دومین رویداد پرشین تک سامیت شامل موارد زیر می‌شود:

  • ترسیم بازیگران مختلف فعلی تأثیرگذار در اکوسیستم کسب‌وکاری دبی
  • دستاوردها و چالش‌های فعالان کسب‌وکاری ایرانی در دبی
  • مباحث حقوقی و راه‌اندازی کسب‌وکار نوآور در دبی
  • تأمین مالی و سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری در دبی
  • تأمین مالی وام‌دهی خرد و مسیرهای متنوع آن
  • بازیگران مختلف کامیونیتی ایرانیان کسب‌وکاری در دبی
  • روندهای آینده و مستعد کسب‌وکاری در دبی
  • رویدادهای مهم کسب‌وکاری دبی برای ایرانیان
  • مسیرها و فرصت‌های همکاری ایرانیان در بخش‌های مختلف اقتصادی دبی با یکدیگر

آشنایی بیشتر با بخش‌های مختلف رویداد پرشین تک سامیت


پرشین تک سامیت در چهار بخش اصلی کنفرانس، جایزه، شبکه‌سازی و تور صنعتی برگزار می‌شود که در ادامه شرح کوتاهی از هر قسمت را می‌خوانید.

در بخش کنفرانس تمرکز بر محورها و رویکردهای اصلی محتوایی از جمله ارائه‌ها، کارگاه آموزشی، پنل‌ها و سخنرانی‌های تخصصی و کارشناسی برگزار می‌شود. این بخش که طی نیم روز در سالن همایش برگزار می‌شود به مسائل و اولویت‌های مختلف صنعت، تجارت، فناوری و آینده کسب‌وکار در دبی از دریچه نگاه کارشناسی و فرصت‌شناسانه می‌پردازد. در بخش کنفرانس این رویداد امکان‌ها و تهدیدهای مختلف فضای کسب‌وکار در دبی نیز بررسی می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند از بیش از ۵ ساعت محتوای کارشناسی سخنرانان و پنلیست‌های این رویداد بهره ببرند. همچنین دو بخش شبکه‌سازی یک‌ساعته نیز در این قسمت از رویداد وجود دارد.

اهدای جایزه بخش دیگری از رویداد پرشین تک سامیت است که در آن محصولات و خدمات برگزیده معرفی می‌شوند، همچنین از چهره‌های شاخص کسب‌وکارهای ایرانی فعال در اکوسیستم کسب‌وکاری دبی نیز تقدیر می‌شود.

بخش شبکه‌سازی این رویداد میزبان گپ‌وگفت‌ها، جلسات و بحث‌های کسب‌وکاری شرکت‌کنندگان در این رویداد خواهد بود. این رویداد بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی فعالان مختلف علاقه‌مند به تجارت و کسب‌وکار در دبی به شمار می‌رود. همچنین فضایی برای برگزاری نشست‌های B2B و لانژهای اختصاصی گپ‌وگفت و شبکه‌سازی در این رویداد در نظر گرفته شده است.

تور صنعتی بخش دیگری از این رویداد است که امکان بازدید از مناطق صنعتی دبی یا اینترنت‌ستی، مدیاسیتی و… برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.