راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فتح‌آبادی: بانکداری با سرعت چشمگیری در حال دیجیتالی شدن است

دهم شهریورماه، روز بانکداری اسلامی، فرصتی است تا به دستاوردها و تحولات صنعت بانکداری پرداخت. در چند سال‌ اخیر بانکداری با سرعت چشمگیری در حال دیجیتالی شدن است. این رویه، تحولات شگرفی را در نحوه‌ ارائه خدمات بانکداری ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی ساد24، بهروز فتح‌آبادی، مدیر محصول و هم‌بنیان‌گذار سامانه ساد24، دهم شهریورماه، روز بانکداری اسلامی را فرصتی دانست برای برشماردن دستاوردها و تحولات بزرگ صنعت بانکداری. او معتقد است که این رویه، تحولات شگرفی را در نحوه‌ ارائه خدمات بانکداری ایجاد کرده است.»

فتح‌آبادی ضمن تبریک سِمَت جدید عبدالناصر همتی و ستار هاشمی گفت: «قطعاً حوزه بانکداری نیز با اقدامات وزرای جدید به‌طور پیشرو به سمت دیجیتالی شدن قدم برمی‌دارد و این موضوع می‌تواند برای کشور بسیار قابل اهمیت باشد.»

فتح‌آبادی با ارائه دیدگاه‌های جامع و آینده‌نگرانه، تصویری روشن از آینده‌ بانکداری کشور را ترسیم کرد.

او در ادامه گفت: «ترکیب امور بانکی با دیجیتال، بانکداری را به سمت ارائه خدمات نوآورانه سوق می‌دهد و این موضوع، هم برای هم‌وطنان و هم برای بانک‌ها فرصت‌های بی‌نظیری را ایجاد خواهد کرد.»

فتح‌آبادی همچنین افزود: «قطعاً سامانه ساد24 نیز در حوزه چک صیاد، چک دیجیتال، سرمایه‌گذاری، معرفی وام و غیره به‌صورت چابک همراه و هم‌قدم با تمامی بانک‌های ایران خواهد بود.»

منبع ساد۲۴
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.