راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی تخفیفان از سرویس جدید خود به نام «خدمت سازمانی»

تخفیفان در جشن تولد 13 سالگی خود، از سرویس جدیدی تحت عنوان «خدمات سازمانی» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی تخفیفان، در این سرویس، علاوه بر عضویت سریع و رایگان، امکان استفاده از خدمات به صورت نقدی و اقساطی (بدون کارمزد) فراهم شده است. پرسنل می‌توانند از خدمات تخفیفی و بازگشت وجه خرید حضوری بهره‌مند شوند. همچنین، تخفیف‌های مازاد برای پرسنل سازمانی و کدهای تخفیف دوره‌ای در دسته‌بندی‌های مختلف، تنها بخشی از مزایای «خدمات سازمانی» تخفیفان به حساب می‌آید.


مزایای خدمات سازمانی تخفیفان


شبکه پذیرندگی گسترده: دسترسی به مجموعه‌ای گسترده از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی معتبر با مزایای ویژه برای پرسنل سازمان‌ها.

دریافت تخفیف روی کالا و خدمات: بهره‌مندی از خدمات تخفیفی در وب‌سایت تخفیفان و بازگشت وجه خرید حضوری پس از خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد.

امکان استفاده از سرویس بصورت نقدی و اقساطی: امکان شارژ نقدی حساب پرسنل یا پرداخت اقساطی بدون کارمزد، همراه با بهره‌مندی از تخفیفات ویژه برای سازمان‌ها.

پشتیبانی و همکاری نزدیک با سازمان‌ها: پشتیبانی قوی و اختصاصی به‌صورت تمام‌وقت، برای اطمینان از رضایت و صحت مراحل خرید به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته.


رکورد تخفیفان در جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی در ایران


پیش‌تر نیز تخفیفان اعلام کرده بود که توانسته در حوزه خدمات تخفیفی و بازگشت وجه، رکورددار جذب بیشترین تعداد فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری در کشور باشد. این پلتفرم مارکتینگ در بخش خدمات تخفیفی و بازگشت وجه خرید حضوری، با بیش از ۳۰ هزار فروشگاه حضوری (وندور) در ۴۰۰ زیرشاخه صنفی مختلف در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، مازندران، گیلان و دیگر شهرها همکاری می‌کند. همچنین، در حوزه بازگشت وجه آنلاین، بیش از ۵۰۰ وب‌سایت در دسته‌بندی‌های متنوعی ازجمله دیجیتال، گردشگری، آرایشی، پوشاک، زیورآلات و غیره با این پلتفرم قرارداد دارند.


خدمات تخفیفی و بازگشت وجه، سرویس‌های اصلی تخفیفان


پلتفرم تخفیفان در حال حاضر در سه بخش اصلی خدمات تخفیفی (Discount)، بازگشت وجه خرید حضوری (Offline Cashback) و بازگشت‌ وجه آنلاین (Online Cashback) سرویس ارائه می‌دهد. در سرویس خدمات تخفیفی، مشتریان هنگام خرید بلیت‌های مربوطه، درصدی تخفیف نسبت به قیمت واقعی دریافت می‌کنند که از هزینه پرداختی آنها کسر می‌شود.

در سرویس بازگشت وجه، مشتریان پس از هر خرید از کسب‌وکارهای آنلاین و حضوری طرف قرارداد تخفیفان، درصدی از مبلغ خرید خود را به‌صورت اعتبار در کیف پول تخفیفان دریافت می‌کنند. این کیف پول قابلیت نقدشوندگی، خرید مجدد از کسب‌وکارهای طرف قرارداد و بسیاری از موارد دیگر را داراست.

منبع تخفیفان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.