راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بررسی پروژه‌های توسعه‌ای حوزه بین‌الملل و خدمات تجارت خارجی بانک ملی ایران

در جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانک ملی ایران، وضعیت پیشبرد و پروژه‌های در حال انجام در حوزه بین‌الملل و خدمات تجارت خارجی با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ارشد، رؤسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل ستادی مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه، راهکارهای توسعه‌ای این حوزه تشریح و بر اجرای دقیق و به موقع آنها تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اعضای کمیته در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه بین‌الملل و خدمات تجارت خارجی بانک و نقش کلیدی آن در موفقیت و دستاوردهای جدید بانک، بر همکاری و هماهنگی واحدهای مختلف برای پیاده‌سازی جامع این راهکارها تأکید کردند.

صمد عزیزنژاد، عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران، در این جلسه بر اهمیت ارائه خدمات به مشتریان و همکاری بیشتر واحدهای صف و ستاد در پیاده‌سازی دقیق پروژه‌های این حوزه تأکید کرد. او همچنین بر لزوم اهتمام واحدهای متولی در پیشبرد موضوعات و ارائه گزارش به کمیته اشاره کرد و همسویی اقدامات ادارات کل با پروژه‌های تعریف‌شده در مضامین استراتژیک بانک را ضروری دانست.

علیرضا گچ‌پز‌زاده، عضو هیئت عامل و معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران، نیز در این جلسه با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه بین‌الملل و خدمات تجارت خارجی، بر تسریع در تکمیل داده‌های بانکی مربوطه تأکید کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، مدیران پروژه‌ها به تشریح وضعیت پیشرفت پروژه‌های در حال انجام، ارائه راهکارها و چالش‌های اجرایی پرداختند. همچنین، دستورات لازم برای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه‌ها به مجریان اعلام شد.

از جمله موارد بررسی شده در این جلسه می‌توان به مکانیزه‌ نمودن پیام‌های سوئیفت، سامانه ذخیره‌گیری مطالبات ارزی، نظام‌سنجی اطلاعات شعب خارج از کشور و امکان گزارش‌گیری داینامیک در سامانه جامع ارزی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.