راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهکار دایرکت دبیت پیمان در جیب‌جت ایرانسل فعال شد

راهکار پرداخت مستقیم (دایرکت دبیت) پیمان در کیف‌پول جیب‌جت پیاده‌سازی و فعال شد.

به گزارش روابط عمومی پیمان، با پیاده‌سازی دایرکت دبیت در کیف پول (جیب‌جت) اپلیکیشن ایرانسل من، پرداختی امن و آسان برای تمام کاربران، از جمله مشترکین ایرانسلی و غیر ایرانسلی فراهم شده است. جیب‌جت ایرانسل به کاربران این امکان را می‌دهد تا خریدهای خود را بدون نیاز به استفاده از درگاه‌های پرداخت و رمز دوم، انجام دهند.

همچنین فرآیند پرداخت با امنیت و راحتی، بهره‌مندی از طرح‌های تشویقی و پشتیبانی متمرکز ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، همراه است. دایرکت دبیت پیمان به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فرآیندی تسهیل شده و خودکار، اقدام به شارژ کیف پول ایرانسل خود کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با فعال‌سازی پرداخت آستانه‌ای و دوره‌ای در جیب‌جت ایرانسل، عملیات شارژ کیف پول خود را به‌صورت خودکار و آنی انجام دهند. با استفاده از راهکار دایرکت دبیت پیمان به‌صورت آستانه‌ای، کیف پول کاربر در زمانی که به سطح حداقل موجودی برسد، به طور خودکار شارژ می‌شود. کاربران می‌توانند مبلغ مورد نظر برای شارژ کیف پول را مشخص کرده و از این سرویس برای خرید انواع بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبض موبایل ایرانسل، خرید از فروشگاه‌های منتخب و خدمات هواداری استفاده کنند.

علاوه بر این، دایرکت دبیت پیمان به مشترکین این امکان را می‌دهد که در بازه زمانی و مبلغ مشخص شده از سوی کاربر (به‌صورت دوره‌ای)، کیف پول خود را شارژ کنند. این سرویس نیز برای تمامی خدمات جیب‌جت قابل استفاده است.

پیمان به‌عنوان یکی از فعالان صنعت فناوری مالی (فین‌تک)، با ارائه سرویس پرداخت مستقیم از مبدأ بانک‌های مختلف، امکان طراحی راهکارهای متنوع را برای کسب‌و‌کارهای گوناگون ایجاد می‌کند.

منبع پیمان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.