راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فایل‌های‌ ارائه‌ سخنرانان رویداد لندتک ایران منتشر شد

فایل‌های‌ ارائه‌های سخنرانان رویداد بزرگ لندتک ایران در دسترس عموم قرار گرفت.

رویداد دوروزه لندتک ایران که ۱۷ و ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد، میزبان بیش از پنجاه سخنران متخصص در حوزه مالی و فناوری مالی بود. در این رویداد مدیران ارشد شرکت‌های فین‌تکی، لندتکی، خرده‌فروشی، کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مربوطه و رگولاتورهای مالی و بانکی سخنرانی کردند و دیدگاه‌هایشان را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند.

در این دو روز راجع‌به مباحث مختلفی ازجمله لندتک و چشم‌انداز آن، تنظیم‌گری و سیاست‌گذاری، تجارت الکترونیک، اعتبار و اعتبارسنجی، دیفای، نظام بانکی، خدمات مالی و نوآوری‌های مالی صحبت شد. افزون بر این، کارشناسان و متخصصان این حوزه‌ها به ارتباط صنعت لندتک با دیگر صنایع مانند خرده‌فروشی، لجستیک و حتی بلاکچین اشاره کردند و از آینده متقاطع آنها گفتند. همچنین در بخش کنفرانس رویداد بزرگ لندتک سخنرانان، ضمن بازخوانی تجربیات و مرور درس‌آموخته‌های مسیر توسعه لندتک، درباره نقش، تهدیدها و فرصت‌های لندتک برای اقتصاد کشور صحبت کردند.

علاقه‌مندان به این موضوعات می‌توانند با مراجعه به بخش «دانلود فایل ارائه‌ها» سایت رویداد لندتک ایران، فایل‌های این ارائه‌ها را دریافت کنند. در این بخش فایل سخنرانی‌ها طبق کنداکتور رویداد تفکیک شده و مخاطبان می‌توانند فایل سخنرانی مدنظر را مشاهده و دانلود کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.