راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرمایکس از بازی تلگرامی خود رونمایی کرد؛ 4 میلیارد جایزه برای بازیکنان «بازی کوین»

صرافی آنلاین ارز دیجیتال سرمایکس، از دومین بازی تلگرامی خود که مبتنی بر مکانیزم Tap to Earn است، رونمایی کرد. در این بازی که «بازی کوین» نام دارد افراد می‌توانند با ضربه زدن بر صفحه تلفن همراه خود، امتیاز کسب کرده و آن را در ادامه بازی به ارزهای دیجیتال گزینش‌شده، تبدیل کنند.

به گزارش روابط عمومی سرمایکس، «بازی کوین»، سرگرمی‌ای است که با ادغام با بازار ارزهای دیجیتال باعث می‌شود افراد درآمد غیرفعال کسب کنند.

این بازی در پنج لیگ شیبا، تتر، اتریوم، ساتوشی و بیت کوین طراحی‌شده که بیت‌کوین آخرین مرحله بازی است. افرادی که به لیگ آخر راه یابند، امکان این را دارند که در قرعه‌کشی یک عدد بیت کوین شرکت کنند. هر چه امتیازهای دریافتی بیشتر باشد، شانس برنده شدن نیز افزایش پیدا می‌کند. بازیکنان با انجام تکالیف و مأموریت‌های اجباری و اختیاری می‌توانند سطح و لیگ خود را تغییر دهند.


نحوه بازی در «بازی‏‌کوین» سرمایکس


بازیکنان در طول این بازی باید وظایف و مأموریت‌هایی که برایشان در نظر گرفته‌شده را انجام دهند. این وظایف علاوه برافزایش تعداد امتیازها، کمک می‌کند که سرعت تغییر لیگ بازیکنان بیشتر شود و فرد سریع‌تر به لیگ سطح بالاتر رود. به‌عنوان‌مثال افراد می‌توانند با تکمیل فرایند ثبت‌نام خود در صرافی آنلاین ارز دیجیتال سرمایکس و دعوت از دوستان خود، امتیازهای بیشتری دریافت کند و از لیگ شیبا به تتر ارتقا یابند.

با رسیدن به سقف امتیازهای هر لیگ، بلافاصله حساب کاربری افراد ارتقا پیداکرده و امکان دریافت جایزه به‌صورت رمزارزهایی مانند تتر نیز ایجاد می‌شود.
درصورتی‌که افراد احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند، جایزه به‌صورت خودکار در حساب کاربری‌شان شارژ می‌شود.


آیا امکان تبدیل امتیازهای کسب‌شده در بازی به ارز دیجیتال وجود دارد؟


ترون از جوایز ثابت برای هر بازیکن پس از به پایان رساندن لیگ‌هاست؛ بازیکنان پس از به پایان رساندن لیگ اول، 35 هزار شیبا و 2 ترون جایزه دریافت می‌کنند. با به پایان رساندن لیگ دوم، فرد یک تتر و دو ترون جایزه می‌گیرد.

پس از اتمام لیگ سوم و انجام مأموریت‌های اجباری، فرد 0.0002 اتریوم و دو ترون به‌عنوان پاداش اتمام لیگ سوم دریافت می‌کند و وارد لیگ بعدی می‌شود. با تکمیل لیگ پایانی، شانس حضور فرد در قرعه‌کشی یک بیت کوین به ارزش روز 4 میلیارد تومان وجود دارد.
بازی کوین در دل خود بازاری دارد که افراد می‌توانند امتیازهای جمع شده را به رمزارزهایی مانند تتر و یا ساتوشی تبدیل کنند.


آیا امکان درآمدزایی از «بازی‌کوین» وجود دارد؟


بازیکنان می‌توانند در صفحه Exchange با تبدیل امتیازهای خود، یکی از رمزارزهای موجود را به کیف پولشان منتقل کنند. باید توجه داشت که امکان استفاده از این قابلیت تنها 3 بار در طول بازی مجاز است. بنابراین بهتر است افراد از آن در لیگ‌های بالاتر استفاده کنند.

با تبدیل امتیازهای دریافتی در بازی به ارزهای قابل معامله و شارژ حساب کاربری سرمایکس بازیکنان، عملاً امکان حضور در بازار ارزهای دیجیتال، معامله و کسب درآمد برای افراد ایجاد می‌شود.

برای انجام این کار لازم است بازیکنان با ضربه‌های بیشتر و انجام تسک‌های اجباری و البته اختیاری، امتیاز خود را افزایش دهند تا علاوه بر دریافت تعداد رمزارزهای بیشتر، متقابلاً شانس خود برای قرعه‌کشی یک بیت کوین را نیز بالا ببرند.

منبع سرمایکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.