راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجی‌شهر، همشهری شیرازی‌ها شد

دیجی‌شهر امکان دریافت وام فوری آنلاین را برای شهروندان شیرازی فراهم کرد

فروشگاه خرید اقساطی آنلاین دیجی‌شهر که به پشتوانه بانک شهر فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده‌ است، در راستای تحقق توسعه فراگیری مالی در سطح کشور و ایجاد دسترسی آسان و سریع اقشار متنوع جامعه به تسهیلات ارزان، نخستین دفتر مراجعه حضوری خارج از تهران خود را در پایتخت تاریخ و فرهنگ ایران؛ شیراز، افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌شهر، ازاین‌پس شیرازی‌ها می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره رایگان حضوری از کارشناسان دیجی‌شهر، انجام فرآیند احراز هویت، تأیید مدارک و امضای قرارداد دریافت وام پس از ثبت آنلاین درخواست اعتبار، به جای مراجعه به شعب بانک شهر، با حضور در دفتر رسمی دیجی‌شهر به نشانی؛ بلوار ملاصدرا، خیابان حکیمی غربی، تمامی خدمات را بدون پرداخت هرگونه هزینه‌ اضافی و در زمانی کوتاه دریافت کنند.

دیجی‌شهر قصد دارد به‌زودی با راه‌اندازی شعب جدید در دیگر شهرها، زمان انتظار دریافت اعتبار کاربران را به شکل قابل‌توجهی کاهش دهد و تجربه‌ خریدی ساده و به‌صرفه را برای کاربران خود ایجاد کند.


مزایای دریافت وام از دیجی‌شهر


مزایای دریافت وام از دیجی‌شهر به شرح زیر است:

  • بیشترین میزان اعطای سقف اعتبار خرید کالا
  • بازپرداخت اقساط تا ۶۰ ماه
  • اعتبارسنجی رایگان
  • دریافت وام فوری
  • کارمزد ارزان‌
  • بدون نیاز به ضامن

بیشترین میزان اعطای سقف اعتبار: در دیجی‌شهر کابران می توانندبا یک چک 120 میلیون تومان و با دو چک (یک فقره چک ضمانت) تا 200 میلیون تومان وام دریافت کنند. دریافت وام تا 120 میلیون تومان بدون ضامن و تنها با یک برگ چک صیادی بابت ضمانت پرداخت اقساط ۶۰ ماهه یکی از این مزایا است. همچنین کاربران می توانند با ارائه دو برگ چک تا ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

بازپرداخت اقساط تا 60 ماه: دیجی‌شهر تلاش کرده تا با بیشترین میزان پرداختی (تا سقف 200 میلیون تومان) و بیشترین مهلت بازپرداخت ( 60 ماهه) پا به عرصه ارائه خرید قسطی کالا بگذارد و به متقاضیان درخواست وام آنلاین کمک کند تا بتوانند بدون نیاز به ضامن تا 120 میلیون تومان تنها با یک فقره چک وام دریافت کنند.

اعتبارسنجی رایگان: تا پیش‌ازاین نیاز بود که برای دریافت وام کالا، هزینه‌ای برای اعتبارسنجی پرداخت شود. فرض کنید کاربران از چند جای مختلف اعتبار دریافت کنند و درنتیجه مجبور باشند هر دفعه هزینه‌ای را بابت اعتبارسنجی پرداخت کنند، اعتبارسنجی رایگان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که از سوی دیجی‌شهر برای کاربران در نظر گرفته‌شده تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ برای دریافت اعتبار خرید کالای خود نداشته باشند. ازاین‌رو دریافت وام با اعتبارسنجی رایگان مزیت دیگری محسوب می‌شود که از سوی دیجی‌شهر به متقاضیان ارائه می‌شود.

کارمزد ارزان: کارمزد پایین، ارائه وام فوری (2 روز کاری)، سقف وام بیشتر (تا 150 میلیون تومان یا یک چک و 200 میلیون تومان با یک چک از طرف ضامن)، مدت بازپرداخت بیشتر (60 ماهه) همگی از مزایای دیجی‌شهر محسوب می‌شود.

دریافت وام فوری: ارائه وام از سوی دیجی‌شهر فوری انجام می‌شود و نیازی نیست که کاربران برای دریافت اعتبار زمان زیادی صرف کنند.

بدون نیاز به ضامن: متقاضیان برای دریافت وام 200 میلیون تومانی تنها نیاز به یک چک از سوی ضامن دارند ولی می‌توانند بدون ضامن هم تا 120 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

خرید قسطی با تنوع کالایی بیش از 15 هزار محصول متنوع: با دریافت وام آنلاین از فروشگاه دیجی‌شهر، کاربران می‌توانند انواع محصولات موردنیاز خود را به‌صورت اقساطی تهیه کنند.

برخی از مهم‌ترین محصولات فروشگاه دیجی‌شهر عبارت‌اند از:

  • خرید انواع محصولات دیجیتال (گوشی موبایل، لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و…)
  • خرید انواع لوازم منزل (مبلمان، فرش، تلویزیون، یخچال و…)
  • خرید موتورسیکلت
  • خرید ابزار و تجهیزات
  • و…
منبع دیجی شهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.