راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌های آسان پرداخت پرشین و نوآوران بوم گستر امید

در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور مدیران عامل شرکت‌‌های آسان پرداخت پرشین (آپ) و نوآوران بوم گستر امید (امیدبوم) تفاهم‌نامه همکاری میان این دو شرکت امضا شد. همچنین برخی خدمات مانند امکان پرداخت اقساط بانک سپه به سوپراپلیکیشن آپ نیز به آن اضافه شد.

 به گزارش روابط‌عمومی شرکت آسان‌پرداخت؛ ارائه سرویس پرداخت مستقیم در سوپراپلیکیشن آپ، پذیرش کیف پول کاربران به‌صورت متقابل در اپلیکیشن امیدبوم و آپ، استفاده از درگاه IPG آسان‌پرداخت برای شارژ کیف پول امید توسط کاربران امیدبوم، برگزاری و شرکت در رویدادهای مشترک حوزه فناوری وکسب‌وکارهای مرتبط با آن و استفاده از سرویس‌ها و خدمات ارزش افزوده در قالب white label از جمله موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.

 براساس این گزارش، در تفاهم‌نامه‌ منعقد شده میان امیدبوم و آپ، قرار است فعالیت‌های نوآورانه، فناورانه، توسعه دانش فنی و دریافت نیازهای فناورانه با در نظر گرفتن تمام امکانات طرفین مانند فناوری‌های موجود، داده‌ها و هوشمندسازی مدرن مدنظر قرار گیرد.

علاوه بر این، به‌کارگیری توانمندی‌های مالی و فنی دو طرف به منظور هم‌افزایی در تأمین نیازها و کسب‌وکارهای مرتبط با آن با استفاده از پلتفرم‌های هوشمند، دیجیتال و فناوری‌های مبتنی بر آن از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه است. گفتنی است این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های تحول دیجیتال بانک سپه و مأموریت‌ها و سیاست‌های شرکت آسان‌پرداخت منعقد شده است که از شهریور سال جاری به مدت 12 ماه اعتبار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.