راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یوآیدی‌پلاس در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی رونمایی شد

سجاد باقرپور، مدیرعامل یوآیدی، در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در گفت‌وگو با «راه پرداخت» هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی محصول جدیدی به نام «یوآیدی‌پلاس» اعلام کرد و گفت: «این محصول راهکار جامع احراز هویت دیجیتال است. کسب‌وکارها می‌توانند با پیاده‌سازی یوآیدی‌پلاس تمامی فرایند احراز هویت و شناسایی مشتری را به یوآیدی بسپارند.»

او افزود: «تضمین‌های مختلف ازجمله نرخ تبدیل احراز هویت، دقت بسیار زیاد الگوریتم‌ها و مسائل حقوقی در یوآیدی‌پلاس در نظر گرفته شده است. نرخ تبدیل احراز هویت را تا ۸۰ درصد تضمین می‌کنیم. همچنین در این فیچر جدید تمهیدات مختلفی مانند پشتیبانی فنی و کاربری را در نظر گرفته‌ایم.»

باقرپور یوآیدی را اولین راهکار احراز هویت دیجیتال در ایران خواند و گفت: «الگوریتم‌هایی در یوآیدی‌پلاس استفاده شده که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند و امنیت را نیز حفظ می‌کنند.»

به گفته مديرعامل یوآیدی، مزیت اصلی هوش مصنوعی به‌کاررفته در یوآیدی‌پلاس این است که ویژگی تشخیص زنده بودن تصویر به‌صورت انفعالی را دارد. اکثر الگوریتم‌های هوش مصنوعی در احراز هویت دیجیتال فعال هستند؛ به این معنا که از کاربر خواسته می‌شود کاری مانند خواندن یک متن را انجام دهد، اما در الگوریتم انفعالی نیازی به انجام عملی از طرف کاربر نیست و احراز هویت فقط با یک ویدئوی پنج‌ثانیه‌ای انجام می‌شود. این کار تجربه کاربری بهتری ایجاد می‌کند و در عین حال امنیت را افزایش می‌دهد.

او درباره نمایشگاه صنعت مالی اظهار کرد: «استقبال از نمایشگاه در روز اول خوب بود و امیدوارم در روزهای آتی بهتر شود. در این میان گرمای هوا یکی از مسائل اذیت‌کننده است؛ البته زمان برگزاری نمایشگاه می‌توانست آخر هفته باشد تا از آن استقبال بهتری شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.