پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تپسی کسبوکار ارسال مرسوله خود را گسترش میدهد
با اضافه شدن کسبوکارهای جدید به تپسی و ایجاد فرصت برای توسعه سرویس ارسال مرسوله فوری، شرکت تپسی تمرکز خود را برای توسعه این بخش قرار میدهد.
به گزارش روابط عمومی تپسی، به دنبال انتشار صورتجلسه هیئتمدیره شرکت تپسی مبنی بر توقف فعالیت شرکت «نوآفرینان رادمان پارس» که با نام تجاری «تپسی پک» در بین کاربران شناخته شده بود، این شرکت اعلام کرد که با توجه به نیاز کسبوکارهای جدید سوپراپ تپسی به ارسال فوری مرسولات و وجود فرصت قابلتوجه رشد در این حوزه، تصمیم گرفته تمرکز خود را بر توسعه ارسال فوری قرار داده و ارسال مرسوله برنامهریزیشده را در سال پیش رو از اولویت خود خارج کند.
نوشین خطیب، مدیر اجرایی کسبوکار ارسال مرسوله تپسی دراینباره گفت: «ما در سهماهه اول امسال رشد بسیار خوبی در سرویس پیک فوری که شامل دو محصول اتوپیک (ارسال مرسوله با خودرو) و موتوپیک (ارسال مرسوله با موتور) است را رقم زدیم. در سهماهه اول امسال، ناوگان موتور ما 2 برابر شده و هر موتورسوار، نسبت به انتهای سال گذشته 40 درصد مرسوله بیشتری را با تپسی جابجا کرده است. تعداد ارسال مرسولهی ما در هفته 3 برابر شده و برآورد میکنیم با رشدی که تا امروز در این بخش تجربه کردیم تا پایان سال به سهم بازار قابلتوجهی برسیم.»
مدیر اجرایی پیک تپسی با اشاره به تبدیلشدن تپسی به سوپراپ و اضافه شدن کسبوکارهای جدید گفت: «کسبوکارهای جدیدی که قرار است به سوپراپ تپسی اضافه شوند، اغلب بر پایهی ارسال فوری محصول هستند و این یک فرصت ویژه برای ما فراهم میکند که بتوانیم پاسخگوی تقاضای بیشتری از این بخش بازار باشیم. برای همین موضوع و با هدف کمک به سرویسدهی بهتر کسبوکارهای جدید گروه تپسی، تصمیم گرفتیم روی توسعه سرویس ارسال فوری متمرکز شویم.»
نوشین خطیب همچنین افزود: «همانطور که در پیامک اطلاعرسانی به کاربرانمان هم تأکید کردیم، کسبوکارها و افرادی که تا به اکنون مشتری تپسیپک بودهاند، میتوانند همچنان از خدمات ارسال مرسوله تپسی در قالب اتوپیک و موتوپیک استفاده کنند.»
پیشازاین نیز مدیرعامل تپسی، در نشست خبری این شرکت اعلام کرده بود در نظر دارد زیرساختهای لجستیکی گروه تپسی را تقویت کند تا بتواند کیفیت سرویسدهی را در کسبوکارهای این گروه افزایش بدهد. هدفی که نظر میرسد با در کنار هم قرار گرفتن سه کسبوکار پیک تپسی، الوپیک و زپ، قابلیت زیادی برای محقق شدن دارد.