راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در غرفه او ام پی فینکس

آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) امروز، 22 مردادماه برگزار شد و حامی مالی این رویداد، صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، نیز پذیرای شرکت‌کنندگان بسیاری بود.

به گزارش روابط عمومی او ام پی فینکس، در این نمایشگاه، هدف اصلی، افزایش سطح آگاهی عموم در رابطه با سیستم‌های اقتصادی و بازارهای مالی مختلف بود. به همین دلیل، سازمان‌های حاضر تمرکز خود را بر تحقق این هدف قرار دادند و صرافی او ام پی فینکس، چندین کارگاه و کلاس آموزشی را برای حضار برگزار کرد.


گزارش روز آخر از فاینکس در غرفه او ام پی فینکس


نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، موقعیت مناسبی را برای افراد تازه‌کار و حتی حرفه‌ای در بازارهای مالی به‌وجود آورد تا بتوانند سطح عملکرد خود را در بخش‌های مختلف این حوزه ارتقا دهند. روز آخر این رویداد هم مثل روزهای گذشته، شرکت‌کنندگان در غرفه صرافی او ام پی فینکس حاضر شدند و از طرح‌های خلاقانه این پلتفرم استفاده کردند.

اما مهم‌ترین بخش در برنامه‌های او ام پی فینکس در این رویداد اقتصادی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف بود و شرکت‌کنندگان توانستند چالش‌های فعلی خود در زمینه‌های مربوطه را برطرف کنند و سطح دانش حرفه‌ای خود را ارتقا دهند.

طبق جدول زمان‌بندی ارائه‌شده توسط او ام پی فینکس، اولین کارگاه آموزشی این پلتفرم تحت عنوان «ترفند کسب سود از صندوق‌های بورسی»، در ساعت 9:30 صبح آغاز شد و به حضار آموزش داده شد که سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بورسی چگونه است و چطور می‌توان بهترین سهام و صندوق‌های بورسی را در بازار شناسایی کرد.

کلاس آموزشی بعدی با مضمون «سود بی‌نهایت از بیت‌کوین» بود که در آن، یک استراتژی معاملاتی منحصربه‌فرد برای این ارز دیجیتال معرفی شد و همچنین مراحل پیاده‌سازی این استراتژی و فاکتورهای مورد نیاز آن، به همراه نوع معاملات قابل انجام برای این نوع سودگیری از بیت‌کوین توضیح داده شدند.

اما افراد حاضر در غرفه صرافی او ام پی فینکس، بین این دوره‌های آموزشی طرحی به‌نام «جلسه طلایی با مهندس حسینی» (حسینی فایننس) را داشتند که در این نشست، استاد حسینی پیرامون ترفندهای بازارهای مالی، برنامه معاملاتی (Trading Plan) و سایر موارد مهم برای معامله‌گری در بازارهای مالی توضیحاتی را ارائه دادند.

در ساعت 13:30 سومین کارگاه آموزشی او ام پی فینکس برگزار شد که در رابطه با «درآمد رمزارزی بدون سرمایه» بود. این روزها ایردراپ‌های ارز دیجیتال غوغایی در دنیا به‌پا کرده‌اند و تیم او ام پی فینکس هم مثل همیشه، سعی بر بالابردن سطح آگاهی عموم در مورد تحولات دنیای رمزارزها داشت و نحوه شرکت و کسب درآمد از این ایردراپ‌ها را به مخاطبان توضیح داد.

در آخرین کلاس آموزشی هم دوره «600 دلار در 60 دقیقه» معرفی شد. موضوع کلی این کلاس در رابطه با یک استراتژی معاملاتی موفق با درصد بُرد بالا، ویژه بازارهای مالی جهانی بود. همچنین، نمونه معاملات انجام‌شده و استراتژی ورود و خروج در بازارها از طریق این روش آموزش داده شدند.

اما یکی از بخش‌های سرگرم‌کننده در غرفه او ام پی فینکس، «گردونه شانس» بود که طرفداران زیادی داشت. شرکت‌کنندگان، اعم از کاربران قدیمی یا افرادی که در این پلتفرم ثبت‌نام نکرده‌اند، در این بخش شانس برنده‌شدن یک واحد ارز دیجیتال اتریوم (ETH) را داشتند و البته، در کنار اتریوم می‌توانستند رمزارزهای دیگری را نیز دریافت کنند.

به‌این‌ترتیب، افراد بی‌تجربه می‌توانستند از طریق گردونه شانس، با ارزهای دیجیتال آشنا شوند و به‌صورت رایگان اولی دارایی خود را در این بازار دریافت کنند. سرمایه‌گذاران باسابقه در این بازار نیز، توانستند با شرکت در این بخش به دارایی‌های خود اضافه کنند.

دراین‌بین، رسانه‌های مختلفی مشغول مصاحبه با سامان بیرقی، مدیرعامل صرافی او ام پی فینکس، و پرس‌وجو در مورد اهداف این پلتفرم از شرکت در این نمایشگاه، برنامه‌های آینده این صرافی و همچنین وضعیت فعلی بازار ارز دیجیتال در ایران بودند. همچنین، اعضای تیم او ام پی فینکس و شرکت‌کنندگان در این غرفه، در این مصاحبه‌ها حضور داشتند و نقطه‌نظرهای خود را عنوان کردند.

بخش جذاب و شلوغ دیگر در غرفه او ام پی فینکس، استودیو عکس و فیلم حرفه‌ای پلتفرم تحت عنوان «پیکسوز» بود. شرکت‌کنندگان با حضور در این بخش، می‌توانستند عکس و فیلم‌های شخصی خود را تهیه کنند و با اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی همراه با نام او ام پی فینکس، در قرعه‌کشی عینک وی‌آر، پلی‌استیشن 5 و همچنین ده میلیون تومان پول نقد شرکت کنند. نتایج این قرعه‌کشی بعد از اتمام نمایشگاه اعلام خواهد شد.

به‌علاوه، شرکت‌کنندگان با حضور در غرفه صرافی او ام پی فینکس، بلیت ویژه این غرفه را دریافت می‌کردند که شامل چندین بخش مختلف بود. افراد می‌توانستند با اسکن کد QR ویژه بخش‌های این بلیت، به مزایایی از قبیل پذیرایی و فعالیت در بخش‌های مختلف غرفه و همچنین دریافت دوره‌های آموزشی استاد حسینی دسترسی داشته باشند.

آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، روز دوشنبه 22 مرداد ماه، برگزار شد و شرکت‌کنندگان با حضور در غرفه او ام پی فینکس، توانستند علاوه‌بر استفاده رایگان از دوره‌های آموزشی متخصصان این پلتفرم، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند و در قرعه‌کشی ویژه آن شرکت کنند. همچنین، کاربران فعلی این صرافی هم با حضور در این غرفه، به‌صورت حضوری با کارشناسان واحد پشتیبانی ارتباط گرفتند و مشکلات خود را برطرف کردند.

منبع او ام پی فینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.