راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسعود پشم‌چی مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان شد

جواد شکرخواه، مدیرعامل بانک پارسیان در حکمی، مسعود پشم‌چی را به سمت مدیرعامل جدید گروه داده‌پردازی پارسیان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، در آیین تکریم و معارفه معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان که روز شنبه 20 مردادماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، هیئتعامل و مدیران گروه پارسیان در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، جواد شکرخواه، مدیرعامل بانک پارسیان، مسعود پشم‌چی را به‌عنوان مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان منصوب و از خدمات و تلاش‌های ارزنده حمید توفیقی، مدیرعامل پیشین گروه داده‌پردازی قدردانی کرد.

طی این مراسم اعضای جدید هیئت‌مدیره گروه داده‌پردازی پارسیان منصوب شدند. آقایان بقایی، جعفری و مهرانی به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره گروه داده‌پردازی پارسیان جایگزین حمید توفیقی، ناصر حکیمی و علیرضا دلیری شدند. همچنین مسعود پشم‌چی و علیرضا خداکرمی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره گروه داده‌پردازی پارسیان ابقا شدند.

گروه داده پردازی پارسیان هم‌زمان با تخصصی شدن خدمات بانکی و تغییرات سریع فناوری و رقابت شدید بازارهای داخلی و بین‌المللی، گسترش دامنه فعالیت‌ها و ماهیت صنعت بانکداری الکترونیک، به‌عنوان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک پارسیان و باهدف کاهش بروکراسی سازمانی، سرعت بخشیدن به پاسخگویی تقاضای بازار، ایجاد هم‌افزایی و افزایش کارآمدی شرکت‌های مرتبط در این حوزه به‌عنوان بازوی فناوری بانک پارسیان در سال 1393 تأسیس شد.

سرمایه ثبتی این گروه در طی این سال‌ها به مبلغ 26.000.000 میلیون ریال افزایش یافته است و در بیش از 15 شرکت در حوزه کاری مرتبط سهامداری کرده و از جایگاه ویژه‌ای در میان هلدینگ‌های انفورماتیکی و IT بانکی کشور برخوردار است.

منبع تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.