راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر محصول ساد ۲۴: با ویژگی جدید «سبد سرمایه‌گذاری» به نمایشگاه آمدیم

بهروز فتح‌آبادی، مدیر محصول ساد ۲۴، در گفت‌وگو با «راه ‌پرداخت» در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی گفت: «ساد ۲۴ یک اپلیکیشن مشاور مالی و بانکی است که خدمات مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری ارائه می‌کند. این پلتفرم تاکنون یک میلیون و پانصد هزار نصب فعال داشته و ثبت و استعلام چک صیادی، استعلام اعتبارسنجی افراد و معامله امن و وام از بخش‌‌های پرکاربرد آن است.»

او افزود: «در بخش معامله امن می‌توان از چک‌های برگشتی و بدهی‌های بانکی شخص استعلام گرفت. در بخش وام نیز، با توجه به ارتباطی که با روابط عمومی بانک‌های مختلف داریم، اعلان وام‌های مختلف را به مشتریان معرفی می‌کنیم.»

مدیر محصول ساد ۲۴ اظهار کرد: «در نمایشگاه صنعت مالی از ویژگی جدید ساد ۲۴ به نام «سبد سرمایه‌گذاری» رونمایی شده که در فاز اول آن افراد سرمایه‌های خود را در قالب طلا، نقره، رمزارز، سهام و زمین وارد سیستم می‌کنند تا قیمت دلاری‌اش مشخص شود. در فاز دوم با توجه به پرسونای اشخاص در سرمایه‌گذاری، پیشنهادهایی برای تغییر سبد سرمایه‌گذاری آنها ارائه می‌شود.»

فتح‌آبادی با اشاره به این موضوع که نمایشگاه صنعت مالی می‌توانست بخشی را به استارتاپ‌ها تخصیص دهد، گفت: ‌«کسب‌وکارهایی مانند ما در کنار بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری کمتر دیده می‌شوند. در روز اول نمایشگاه، استقبال خوبی داشتیم و نزدیک به ۱۲۰۰ نصب فعال گرفتیم.»

او درباره برنامه آتی ساد ۲۴ بیان کرد: «برنامه داریم فازهای سرمایه‌گذاری را افزایش دهیم تا سبد خدماتی بهبود یابد. جذب پانصد هزار کاربر فعال دیگر و ورود به خانواده دومیلیونی از دیگر اهدافی است که امیدواریم تا پایان سال به آن برسیم.»

‏ساد ۲۴ اپلیکیشنی با خدمات متنوع است که استفاده از اکثر خدماتش رایگان است. تمامی فرایندها در این پلتفرم ساده‌سازی شده تا مشتریان تجربه کاربری آسان و خوبی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.