پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مأموریت ویژه هوش مصنوعی در مرکز تماس ایران کیش
با ورود جدیتر هوش مصنوعی به مرکز تماس ایران کیش، پرسنل مرکز تماس تمرکز بیشتری روی رضایتسنجی مشتریان و اصطلاحاً HAPPY CALL پیدا میکند.
به گزارش روابط عمومی کارت اعتباری ایران کیش، زهره یادگاری، مدیر مستقل مرکز تماس ایران کیش معتقد است که یکی از مواردی که با جدیت برای سال جاری، دنبال شده و برنامه ویژهای در خصوص آن داشته و مورد حمایت مدیرعامل نیز قرار گرفت، ورود AI در مرکز تماس ایران کیش بود.
زهره یادگاری با بیان این خبر تأکید کرد: «در حال حاضر سیستم گویای مرکز تماس، 50 هزار تماس را به صورت ماهانه پاسخ میدهد، تماس هایی که به نیروی انسانی متصل نمی شود. اما قرار است از این پس، تعداد بیشتری از این تماسها را با BOT هوشمند پاسخ دهد تا بر اساس درختواره ای که به هوش مصنوعی تعلق میگیرد، تماسها به صورت سیستمی پاسخگو شوند. قطعاً با راهاندازی پاسخگوییِ سیستمی، تماس ورودی کمتر شده و تمرکزِ تیم بر روی HAPPY CALL بیشتر خواهد شد و از طریق پرسنلِ خود، تماس های رضایتسنجی مشتریان را بیشتر کرده و تیم تماس خروجی تقویت می شود.»
او افزود: «همه میدانند رضایتسنجی و رضایت مشتری اولویت کار همه شرکتهاست و این اتفاق قطعاً در رضایتمندی مشتریان تأثیر خواهد داشت.»
یادگاری گفت: «مطلب دیگر در این باره موضوع راهاندازی بخش QA است. میخواهیم بهواسطه هوش مصنوعی، تمامی مکالمات مرکز تماس، شنود شده و به همه تماسها امتیاز داده شود. بدین ترتیب SLA پاسخگویی به تماس و سطح سرویسی که به مشتری میدهیم به طور چشمگیری بهبود مییابد. برنامه ما این است تا 90 درصد تماسها با همکاری واحدهای مربوطه و برنامه ریزی های صورت گرفته در تماس اول به نتیجه برسد تا مشتری مجدد بابت پیگیری کار خود، مجبور به تماس با ما نشود.»
پرسنل مرکز تماس ایرانکیش، 24 ساعته در 4 شیفت کاری مشغول به کار هستند تا کیفیت ارتباط با مخاطبان و مشتریان خدمات ایرانکیش بالاتر رفته و رضایت آنها را به همراه داشته باشد.
گفتنی است از سال 1402 مرکز تماس ایران کیش با چهار زبان فارسی، کردی، ترکی و عربی در خدمت پذیرندگان بوده و پاسخگوی سوالات مشتریان است.