راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین شماره فصلنامه هوش مصنوعی هوش نما منتشر شد

شرکت ملی انفورماتیک ایران دومین شماره فصلنامه هوش مصنوعی؛ هوش نما، را باهدف مطالعه جامع اکوسیستم هوش مصنوعی ایران در سه حوزه بانکداری، بورس و بیمه منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی ملی انفورماتیک، این فصلنامه که توسط مرکز هوش مصنوعی گروه ملی انفورماتیک تدوین شده، در تلاش است تا اکوسیستم هوش مصنوعی کشور، شامل آخرین تحولات و دستاوردهای هوش مصنوعی و فعالان این حوزه را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

در این شماره، به عمق اکوسیستم هوش مصنوعی در سه حوزه کلیدی بانکداری، بورس و بیمه پرداخته شده است. در این شماره، بانک‌ها، شرکت‌های کارگزاری بورس و شرکت‌های بیمه‌ای که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت دارند، بررسی و کاربردهای هوش مصنوعی در این سه حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، تمامی شرکت‌های دارای محصولات دانش‌بنیان در حوزه هوش مصنوعی نیز معرفی شده‌اند. هوش‌نما اقدامی جریان‌ساز در حوزه هوش مصنوعی کشور به شمار می‌رود و امید است شاهد اثربخشی آن در سطح کشور باشیم.

امکان دارد در این گزارش برخی از شرکت‌ها و فعالان حوزه هوش مصنوعی کشور ازقلم‌افتاده باشند که درخواست می‌شود موارد از طریق پست الکترونیکی اطلاع داده شود تا در شماره بعدی این گزارش درج شوند.

علاقه‌مندان جهت دانلود دومین شماره فصلنامه هوش نما می‌توانند روی این لینک اینجا کلیک کنند.

منبع ملی انفورماتیک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.