راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاربران نوبیتکس می‌توانند تا ۵۰ میلیون اعتبار خرید کالا دریافت کنند

نوبیتکس به‌تازگی از سرویس «اعتبار خرید کالا» رونمایی کرده است. کاربران نوبیتکس با استفاده از این سرویس می‌توانند با وثیقه‌گذاری رمزدارایی خود نزد این صرافی، تا سقف ۵۰ میلیون تومان و بدون پرداخت سود یا کارمزد، اعتبار خرید کالا دریافت کنند. این اعتبار در فروشگاه‌های منتخب قابل استفاده است و بازپرداخت آن در دو قسط و طی ۶۰ روز انجام می‌شود.


نحوه دریافت اعتبار خرید کالا از نوبیتکس


به گزاش روابط عمومی صرافی نوبیتکس، دریافت اعتبار خرید کالا از نوبیتکس به صورت آنلاین و در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. کاربران برای دریافت این اعتبار، نیازی به ارائه چک، سفته یا ضامن ندارند و کافی است به اندازه ۳۰ درصد بیش‌تر از مبلغ ریالی اعتبار درخواستی خود، وثیقه ارائه دهند. به طور مثال، برای دریافت ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا، کافی است معادل ۲۶ میلیون تومان از رمزدارایی خود را به کیف پول وثیقه خود انتقال دهند و اعتبار خود را دریافت کنند. سقف این اعتبار ۵۰ میلیون تومان است.

 رمز دارایی‌های قابل استفاده برای وثیقه اعتبار خرید کالا شامل BTC، USDT، USDC، DAI، ETH، DOGE، SHIB و FTM می‌شوند. بازپرداخت این اعتبار نیز در دو قسط و طی ۶۰ روز قابل انجام است.


چرا نوبیتکس اعتبار خرید کالا ارائه می‌دهد؟


هدف از ارائه سرویس اعتبار خرید کالا این است که سرمایه‌گذاران رمزدارایی، در کنار هولد کردن دارایی‌های خود بتوانند خدمات مالی دیگری نیز دریافت کنند. در واقع، نوبیتکس با تکیه بر نوآوری و در راستای قوانین تلاش دارد با وثیقه‌نگهداری و کمک تأمین‌کننده‌ها، به طیف گسترده‌تری از نیازهای کاربران پاسخ داده و سبد محصولی متنوع‌تری را در دسترس کاربران ایرانی قرار دهد.

منبع نوبیتکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.