راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرمایکس وبینار رایگان «سود دلاری ثابت از رمزارزها با استیکینگ» را برگزار می‌کند

سرمایکس به منظور آشنایی بهتر افراد با سرویس‌ها و مفاهیم تخصصی و پر کاربرد در بازار ارزهای دیجیتال اقدام به برگزاری سلسله رویدادها و وبینارهای رایگان کرده است. 

به گزارش روابط عمومی سرمایکس، این صرافی رمزارز قرار است روز دوشنبه، 15 مردادماه وبینار رایگان «سود دلاری ثابت از رمزارزها با استیکینگ» را برگزار کرده و در آن، مفهوم مهم استیکینگ در دنیای ارزهای دیجیتال را برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران توضیح دهد. 

سرمایکس که به‌تازگی از سرویس استیکینگ خود با نام «باکس سرمایکس» رونمایی کرده، امکان سرمایه‌گذاری و استیک کردن برخی از ارزها مانند تتر، کاردانو، اتریوم و…را با مدت زمان‌های گوناگون فراهم کرده است. 

نکته قابل توجه در خصوص «باکس سرمایکس» قابلیت استیک کردن بیت‌کوین است. بیت‌کوین از جمله رمزارزهایی است که قابلیت استیک کردن ندارد اما کاربران سرمایکس می‌توانند با سرمایه‌گذاری آن در طرح‌های فعال، از این رمزارز مهم، کسب سود کنند. 

این وبینار مخصوص علاقه‌مندان به سرویس‌های نوین در بازار کریپتو همچنین سرمایه‌گذاران خرد و کلانی است که می‌خواهند بدون معامله ارزهای دیجیتال خود در بازار و تنها با قفل کردن آنها در مدت زمان مشخص، به سود ثابت دست یابند. 

وبینار رایگان «سود دلاری ثابت از رمزارزها با استیکینگ» این امکان را فراهم آورده تا شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی کامل و جامع با نحوه کارکرد این سرویس، بتوانند آن را به‌آسانی و بدون بروز مشکل در صرافی سرمایکس، فعال کنند. 

«تعریف مفهوم استیکنیگ، مزایا و معایب آن، روش‌های گوناگون برای استیکینگ، معرفی برخی از ارزهای محبوب برای استیک کردن و آموزش گام‌به‌گام نحوه استیک کردن ارزهای دیجیتال» از مهم‌ترین سرفصل‌های عنوان شده در این وبینار است که حسن قلیچ‌خانی، مدیر بازاریابی سرمایکس به آنها می‌پردازد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند. 

منبع سرمایکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.