راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعطای تسهیلات تا سقف 500 میلیون تومان در بانک ملی

یکی از طرح‌های جدید تسهیلاتی بانک ملی، طرح «اعتبار ملی» است که با هدف تأمین منابع مالی ارزان قیمت مورد نیاز اقتصاد خانوار طراحی و تدوین شده است که تسهیلات تا سقف 500 میلیون تومان به کاربران خود ارائه می‌دهد. این طرح، فرصت‌هایی را برای مشتریان فراهم می‌آورد تا بتوانند به راحتی و با شرایط آسان، تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


ویژگی‌های طرح اعتبار ملی


یکی از ویژگی‌های اصلی طرح اعتبار ملی اعطای تسهیلات طی فرآیندی کاملا غیرحضوری است؛ به طوری که متقاضیان با معرفی ضامن براساس رتبه اعتباری بدون نیاز به ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق می‌توانند از تسهیلات ویژه طرح استفاده کنند. از دیگر مزایای مهم این طرح می‌توان به واریز سریع تسهیلات به حساب متقاضیان اشاره کرد بدین صورت که تسهیلات پس از امضای قرارداد، در کمتر از ۳ ساعت به حساب مشتری واریز می‌شود.

دراین طرح، مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند براساس امتیاز حساب خود، تا سقف ۵ میلیاردریال تسهیلات دریافت کنند. تسهیلات ارائه شده در طرح اعتبار ملی با نرخ سود ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ماه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام، حساب خود را افتتاح کرده و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

برای دریافت تسهیلات در طرح اعتبار ملی، باید حداقل سه ماه از زمان افتتاح حساب مشتریان گذشته باشد، زیرا براساس میزان امتیاز حساب و دوره بازپرداخت، سقف تسهیلات قابل اعطا مشخص می‌شود.


مراحل دریافت تسهیلات در طرح اعتبار ملی


افتتاح حساب: مشتریان باید ابتدا حساب خود را از طریق سامانه بام به صورت غیرحضوری و یا با مراجعه به شعبه به صورت حضوری افتتاح نمایند.

محاسبه امتیاز حساب: به ازای هر ۱۰ میلیون ریال میانگین مانده حساب ماهانه، 1 امتیاز به مشتریان تعلق می‌گیرد و در جدول نسبت تسهیلات به سپرده طرح قابل مشاهده است.

واریز تسهیلات: پس ازامضای قرارداد توسط مشتری و ضامن، در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب مشتری واریز می‌شود.

منبع بانک ملی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.