راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هدف از برگزاری اجلاس دایا آشنایی کسب‌وکارهای مختلف کشور با حوزه بلاکچین است

مدیرعامل دایادایموند از دلایل برگزاری اجلاس دایا می‌گوید:

اولین اجلاس دایا در تاریخ ۲۵ مرداد، با محوریت کاربرد بلاکچین در توسعه کسب‌وکار در شهر شیراز برگزار خواهد شد. این اجلاس با حضور مدیران صنایع و کسب‌وکارهای بزرگ استان فارس برگزار می‌‎شود.

حبیب ابوقداره، مدیرعامل شرکت تدبیر اندیشان نوین افروز درباره اجلاس دایا توضیح داد: «تکنولوژی بلاکچین، به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به یک صنعت نوظهور و جامع بوده و به‌شدت بر روی سایر صنایع سنتی اثر گذاشته است و به‌مرور تمام صنایع و کسب‌وکارها را دستخوش تغییرات خواهد کرد. به نظر شخصی من بلاکچین صرفاً دیگر تکنولوژی نیست، بلکه یک صنعت است که می‌تواند با استفاده از قابلیت‌های مختلفی از جمله وجود قراردادهای هوشمند، اقتصاد دیجیتالی واقعی را رقم بزند و به‌سرعت به دیجیتالی‌شدن اقتصاد کلان و تحول دیجیتال کمک ‌کند.»

او ادامه داد: «هر صنعتی که دیرتر وارد این تغییرات شود، از سایر صنایع عقب می‌ماند؛ بنابراین اینجانب به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده صنعت استان و به دلیل داشتن سابقه صنعتی در صنایع مختلف، و همچنین سابقه در تولید و پیاده‌سازی پلتفرم‌های دیجیتال و آشنایی و شناخت چندین ساله در حوزه بلاکچین و قراردادهای هوشمند، به‌منظور توسعه دانش و آگاهی و مطلع کردن سایر صنایع استان‌های کشور از فرصت‌های پیش رو، برآن شدیم که اولین اجلاس دایا رو در شهر شیراز برگزار کنیم.»

هدف اجلاس دایا، آشنا شدن کسب‌وکارهای مختلف کشور با حوزه بلاکچین است تا بتوان از حداکثر ظرفیت این حوزه استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت اجلاس دایا مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.