راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برای یک رویداد بزرگ آماده باشید؛ ۲ روز در کنار بازیگران کهنه‌کار و نوظهور صنعت مالی در رویداد لندتک

اولین دوره رویداد بزرگ لندتک توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار می‌شود و به‌روزهای شروع آن نزدیک می‌شویم. دبیرخانه رویداد لندتک ایران اعلام کرده مانیسا، پلتفرم خدمات مالی خرد، به جمع حامیان رویداد لندتک ایران پیوسته است و تا ۱۴ مردادماه فرصت خرید بلیط برای حضور در این رویداد ۲ روزه وجود دارد. رویداد لندتک گرچه نام یک صنعت نوظهور را بر خود دارد اما در این رویداد با رونمایی از نقشه اکوسیستم لندتک و دعوت از بازیگران کهنه‌کار صنعت مالی، پیوندی بین این صنعت نوپا با شبکه بانکی و فین‌تکی و بیمه‌ای خواهد زد.

اولین دوره رویداد لندتک ایران با هدف توسعه اکوسیستم مالی و فین‌تک و خرده‌فروشی کشور ۱۷ و ۱۸ مردادماه در سالن ضرغام برگزار می‌شود.

 این رویداد قصد دارد با گرد هم آوردن فعالان لندتک، BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران، به گسترش این اکوسیستم و افزایش سطح همکاری بین فعالان و صاحبان کسب‌وکارها کمک کند. در این رویداد آخرین دستاوردها و فرصت‌های حوزه لندتک ایران بررسی می‌شود.

ببینید: با ۳۷ بازیگر لندتک ایران آشنا شوید


بخش‌های اصلی رویداد ۲ روزه لندتک


رویداد بزرگ لندتک طی دو روز میزبان بیش از پنجاه نفر از مدیران ارشد و کارشناسان برجسته اکوسیستم استارتاپی، فناوری‌های مالی و لندتک خواهد بود و مهم‌ترین مسائل این حوزه را بررسی خواهد کرد.

کنفرانس، نمایشگاه، شبکه‌سازی و جایزه، بخش‌های اصلی رویداد بزرگ لندتک ایران هستند؛ رویدادی که کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار به پشتوانه عملکرد پربار خود در زمینه لندتک آن را برگزار می‌کند.

«راه‌کار» و تمامی رسانه‌های زیرمجموعه آن از همان زمان شکل‌گیری صنعت نوظهور لندتک تا امروز که بسیاری از ایرانی‌ها در حال استفاده از خدمات لندتک هستند، در این زمینه فعالانه حضور داشته و به شکل‌های مختلف درباره لندتک اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی کرده است. عملکرد رسانه‌ای راه‌کار در صنعت لندتک را می‌توان در دو گروه رویداد و محتوا دسته‌بندی کرد.

بنابراین در این رویداد می‌توان منتظر کنفرانس‌های جذاب در حوزه مالی بود و حرف‌های علمی شنید و از آخرین اخبار و نوآوری‌ها در صنعت لندتک باخبر شد.

ببینید: ارائه پیشنهادهای فعالان برای برگزاری رویداد بزرگ لندتک

همچنین مهم‌ترین عنصر رویداد لندتک امکان و فرصت‌ گردهم‌آمدن فعالان و بازیگران صنعت لندتک و دیگر فناوری‌های مرتبط است تا درهای جدیدی برای همکاری‌ها باز کند و از فرصت ارتباط چهره به‌چهره و در کنار هم بودن ظرفیت‌های جدیدی ساخت.

نمایشگاه هم از آن بخش‌های جذاب رویداد لندتک است که کسب‌وکارها می‌توانند در این بخش خود را معرفی کنند.

در کنار اینها باید منتظر بخش هیجانی جایزه هم در رویداد لندتک بود و غافلگیر شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره رویداد لندتک می‌توانید به سایت این رویداد مراجعه کنید. اگر هم می‌خواهید از لندتک بیشتر بدانید محتوای این سایت مرجع پرمحتوایی دراین‌باره است.

در صفحه اول سایت رویداد لندتک برگزار کنندگان آن نوشته‌اند:« «لندتک» پدیده جدیدی است که وام‌‌دهی بر بستر پلتفرم را ممکن می‌کند. در این پلتفرم‌‌ها، کاربر بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه بانک‌ها می‌تواند فرآیند دریافت اعتبار را آنلاین انجام دهد. لندتک به بانک‌ها، موسسات اعتباری و سایر وام‌دهنده‌ها کمک می‌کند که بتوانند ارتباط اثربخش‌تری با وام‌‌گیرندگان برقرار کنند.»

برای ثبت‌نام حضور در رویداد لندتک به اینجا مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.