راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد صرافی‌های عضو بازار معاملات عمده نیپوتو به ۱۲۰ صرافی رسید

صرافی نیپوتو یکی از پلتفرم‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در ایران است که خدمات و امکانات متنوع سازمانی، ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جذاب نیپوتو، بازار معاملات عمده تتر بوده که مخاطب آن صرافی‌های رمزارزی است.


تعریف معاملات عمده در بازار ارزهای دیجیتال


به گزارش روابط عمومی نیپوتو، معاملات عمده به معاملاتی گفته می‌شود که بین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران انجام شده و دسترسی برای کاربر نهایی محدود می‌شود. تنها صرافی‌های رمزارزی می‌توانند عضو این بازار معاملاتی شوند و در محیطی امن نسبت به معامله اقدام کنند.


مزایای بازار معاملات عمده نیپوتو


انواع معامله: امکان انجام سه نوع معامله نقدی، فردایی و تسویه فردا

قیمت‌گذاری شناور: امکان ثبت آگهی شناور بر اساس درصدی از قیمت سایر مارکت‌های ایرانی نظیر نوبیتکس، تترلند، والکس و بیت پین. لازم به ذکر است که آپدیت شدن قیمت به صورت خودکار صورت می‌گیرد.

بات معاملات: امکان انجام معاملات از طریق تلگرام بدون نیاز به لاگین به پنل نیپوتو جهت تسریع در انجام معاملات

بات حسابداری: حسابداری جمع‌وجور جهت تفویض حساب‌هایی که کاربر تعهد پرداخت دارد در معاملات داخل یا خارج نیپوتو

بات و راه‌های اطلاع‌رسانی: انجام معامله، تغییر وضعیت معاملات و پیام‌های خوانده نشده به صورت پیامک، ‌ایمیل و ربات اطلاع‌رسانی تلگرام به اطلاع شما خواهد رسید

وب‌سرویس معاملات عمده: دسترسی به وب‌سرویس جهت یکپارچه‌سازی حسابداری و تأمین تتر موردنیاز پلتفرم‌های رمزارزی

متصل به بازار سنتی لوکالر: بازار سنتی لوکالر همینک به ربات نیپوتو متصل بوده و تا پایان سال فرایند انتقال کامل این بازار سنتی بر روی معاملات نیپوتو صورت می‌پذیرد.

معامله عمده تتر با تضمین سایر رمزارزها: در بازار عمده نیپوتو، کاربران این امکان را دارند که اگر فروشنده باشند تتر را قبل از نشستن ریال آزاد کنند اما به صورت مشروط؛ به این معنی که سقف برداشت خریدار را به مقدار معامله مسدود کنند و زمانی که تأیید واریز ریال برایشان محرز شد محدودیت برداشت کاربر را بردارند. اگر خریدار باشند می‌توانند با واریزکردن سایر رمزارزها نظیر بیت‌کوین، شیبا، اتریوم و… برداشت خود را بالا ببرند و به‌نوعی آلتکوین‌های کاربر وجه زمان معامله می‌شوند تا زمانی که ریال کاربر به دست فروشنده برسد و تتر را برای کاربر آزاد کند.

کمترین کارمزد ممکن: کارمزد هر معامله موفق در نیپوتو فقط از تیکر دریافت شده و مقدار آن ۱۰ تتر است

تنظیم زمان فعال‌بودن آگهی: امکان ثبت بازه فعال‌بودن آگهی در نیپوتو میسر است، برای مثال در روزهای شنبه تا ۴ شنبه ساعت ۹ تا ۱۷ آگهی فعال باشد

مدیریت رسیدها: امکان دانلود یکجا رسیدهای حساب‌های یکسان در معاملات مختلف


تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال معاملات عمده نیپوتو به 120 رسید


صرافی نیپوتو اکنون به مرحله‌ای مهم از رشد و توسعه خود دست‌یافته و تعداد صرافی‌های رمزارزی که با این پلتفرم همکاری می‌کنند، به 120 صرافی رسیده است.

محصول «بازار معاملات عمده تتر» در ایران برای اولین‌بار است که به صورت برخط توسط یک پلتفرم ارائه می‌شود و تا پیش‌ازاین معاملات b2b این حوزه بر بستر شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گرفت که دارای خطراتی همچون عدم تسویه یکی از طرفین معامله و فیش‌های تقلبی و آگهی گذاری نامعتبر جهت سمت‌وسو دادن به بازار بوده که با راه‌اندازی این بازار عمده توسط نیپوتو این مشکلات رفع شده است.

منبع نیپوتو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.