راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره ایده‌پردازی تاپ هم‌زمان با الکامپ آغاز و تا ١۵ تیر ادامه دارد

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان «جشنواره ایده‌پردازی تاپ» را باهدف حمایت از اکوسیستم نوآوری و با شعار «هر ایده برنده است»، هم‌زمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، شروع کرد و تا ١۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، این جشنواره باتوجه‌به اهمیت ایده‌پردازی و نقش مهمی که در توسعه و ارزش‌آفرینی دارد و همچنین در راستای حمایت از افراد و کسب‌و‌کارهای نوپا و دانش‌بنیانی که در حوزه‌های «بانک، بیمه و پرداخت» فعالیت دارند، برگزار شده است.

افراد، تیم‌های خلاق و استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان می‌توانند با شرکت در این جشنواره و ارائه ایده‌ها و محصولات خود، از حمایت‌های مالی و معنوی مجموعه پارسیان بهره‌مند شوند.

باتوجه‌به حوزه فعالیت گروه پارسیان در حوزه بانک، بیمه و پرداخت ایده‌ها و محصولات مرتبط با این حوزه‌ها در اولویت قرار دارند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ایده‌پردازی تاپ از 9 تا 15 تیرماه 1403 فرصت دارند و جهت اطلاع از شرایط حضور در جشنواره با مراجعه به سایت تجارت الکترونیک پارسیان و تکمیل فرم شرکت در این جشنواره، ایده‌ها و محصولات نوآورانه خود را ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند وارد این لینک شوند.

منبع تجارت الکترونیک پارسیان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.