راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی ۳۶ کسب‌وکار فعال در حوزه لندتک (بخش اول)؛ وام آسان و سریع از کجا بگیریم؟

این روزها واژه «لندتک» خیلی جاها به گوش می‌خورد، افراد آن را روی بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهرها دیده‌اند یا در تبلیغات تلویزیونی و رادیویی به چشمشان آمده است. با این حال بسیاری تعریف درستی از لندتک ندارند، کاربردهای آن را نمی‌دانند و کسب‌وکارهای فعال در این حوزه را نمی‌شناسند. کسب‌وکارهایی که زیر چتر لندتک، انواع مختلفی از خدمات و کالاها را به مردم ارائه می‌دهند.

این کسب‌وکارها تسهیلات خرد مالی به شکل تسهیل‌شده در اختیار مردم قرار می‌دهند، بدین ترتیب کاربران می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را تهیه و استفاده کنند و مبلغ آن را به صورت اقساطی یا اعتباری پرداخت کنند. شرایط دریافت تسهیلات و بازپرداخت آن در هر کسب‌وکار لندتکی متفاوت است. به همین بهانه راه‌پرداخت به معرفی کسب‌وکارهای فعال در حوزه لندتک ایران و خدمات آنها پرداخته است که در ادامه با ۱۶ مورد از آنها آشنا می‌شوید.


حال


سال تأسیس: ۱۳۹۸

حوزه‌های فعالیت: سلامت دیجیتال

پلتفرم «حال» یک سرویس آنلاین خدمات پزشکی است که سرویس‌های مشاوره آنلاین پزشکی و روانپزشکی، پرستاری در منزل، نوبت‌دهی آنلاین، داروخانه، فروشگاه آنلاین و سرویس اقساطی سلامت را به کاربران ارائه می‌دهد.  کاربران علاوه بر استفاده از خدمات اعتبار در محل و پرداخت اقساطی می‌توانند از مزایای خدمات BNPL و لندتک این پلتفرم نیز بهره ببرند.

حال به کاربران تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار ارائه می‌دهد، مدت بازپرداخت این اعتبار ۶ و ۱۲ ماهه است و میزان کارمزد این مبلغ ۲ درصد عنوان شده است. این اعتبار تنها با ارائه یک برگ چک صیادی به نام فرد یا اقوام و دوستان امکان‌پذیر است.

بر اساس آمارهای سایت پلتفرم حال، تعداد کل کاربران ۴ میلیون و تعداد مشاوران فعال ۴ میلیون است. همچنین حال تاکنون ۲۵۰ هزار جلسه مشاوره برگزار کرده و ۵ میلیون دقیقه مشاوره داده است.

مشاوره در این پلتفرم به‌صورت نوشتاری، صوتی و تصویری انجام می‌شود. حال علاوه بر مجموعه آپ، با دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه فردوسی مشهد و مجموعه ایران مال همکاری داشته است.


ایزی‌پی


سال تأسیس: ۱۳۸۹

حوزه‌های فعالیت: پرداخت و مدیریت مالی

ایزی‌پی محصول شرکت توسن سهاست که در کنار ارائه خدمات شهری، در حوزه خرید اعتباری نیز فعال است. کاربر برای استفاده از این سرویس ایزی‌پی ابتدا باید اپلیکیشن آن را نصب کند، در مرحله بعدی بانک فرد را اعتبارسنجی می‌کند. سپس ضمانت‌های لازم به کاربر اعلام می‌شود تا مدارک را بارگذاری کند. درنهایت پس از تأیید قرارداد، اعتبار خرید کاربر از بازارچه افزایش می‌یابد. ضمانت‌ها در ایزی‌پی تنوع بالایی دارند و کاربران می‌توانند چک، سفته و حتی رمزارز برای ضمانت خرید ارائه دهند.

در حال حاضر ایزی‌پی طرح بلوبانک بدون پیش‌پرداخت با سود سالانه ۲۲ درصد را ارائه می‌دهد که از ۲۰ میلیون تومان تا ۸۶ میلیون تومان است. بازپرداخت این وام اعتباری در بازه‌های ۶، ۱۲ و ۱۸ صورت می‌گیرد.


باجت


سال تأسیس: ۱۴۰۱

حوزه‌های فعالیت: خدمات غیرحضوری بانکی

باجت یکی از محصولات بانک تجارت است که در دو دسته تسهیلات و اعتبارات و خدمات بانکی به کاربران خدمت‌رسانی می‌کند. وام ازدواج، خدمات اعتباری BNPL، خدمات اعتباری عید تا عید، تسهیلات ۱۰۰ میلیونی و اعتبار اقساطی کالانو در گروه تسهیلات و اعتبارات قرار می‌گیرند و افتتاح حساب و خدمات کارت جزو دسته خدمات بانکی هستند.

حداقل مبلغ در تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی ۱۰ میلیون تومان و سقف آن همان‌طور که از نامش پیداست ۱۰۰ میلیون تومان است. مدت بازپرداخت برای این تسهیلات ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است. دریافت وام تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان در این طرح نیازی به ضامن ندارد؛ اما بیش از مبلغ ۵۰ میلیون تومان به یک ضامن نیاز است. متقاضی و ضامن نباید تسهیلات معوق و چک برگشتی داشته باشند.


بانکینو


 سال تأسیس: ۱۳۹۹

حوزه‌های فعالیت: بانکداری دیجیتال

بانکینو نئوبانک زیرمجموعه بانک خاورمیانه است که انواع خدمات مالی از جمله افتتاح حساب، دریافت کارت، صدور مجدد کارت، تغییر رمز اول و فعال‌سازی رمز پویا، وام و تسهیلات و سرمایه‌گذاری به مشتریان ارائه می‌دهد. وامینو یکی از سرویس‌های بانکینو است که تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته و تنها باتوجه‌به رتبه اعتباری و امتیاز کاربر در بانکینو وام ضروری با سود ۲ درصد ارائه می‌دهد.


بلوبانک


سال تأسیس: ۱۳۹۸

حوزه‌های فعالیت: پلتفرم دیجیتال بانکی

بلو، نئوبانک زیرمجموعه بانک سامان است که در روزهای متاثر از کرونا، آغاز به‌کار کرد اما این بار بدون نیاز به شعب، فرم‌های کاغذی و فرآیندهای معمول و همچنین با درک بهتر نیاز مشتریان. این پلتفرم دیجیتال بانکی همه عملیات‌های بانکی را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

بلو بسته به امتیاز کاربر تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام به کاربران خود ارائه می‌دهد. این تسهیلات بدون نیاز به ضامن و وثیقه و تنها با پردازش رفتار مالی کاربر در این پلتفرم انجام می‌شود، تمامی مراحل این فرایند به صورت آنلاین انجام می‌شود.

بلو در مرحله اول براساس میانگین موجودی حساب کاربر تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام فعال می‌کند و پس از آن براساس رفتار مالی کاربر مبلغ وام را تا سقف ۴۰ میلیون تومان افزایش می‌دهد. وام سازمانی بلو تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است که این تسهیلات پس از انعقاد قرارداد بلو با شرکت‌ها و سازمان‌ها برای کارکنان آنها فعال می‌شود.


دارا


سال تأسیس: ۱۳۹۷

حوزه‌های فعالیت: تامین مالی مصرف‌کننده

دارا محصول شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط است که با هدف تسهیل و بهبود کیفیت زندگی جامعه ایرانی و همچنین افزایش میزان فروش و گردش مالی کسب‌وکارهای فعال طراحی‌شده است. دارا کارت محصول داراست که براساس راهکار مالی BNPL کار می‌کند و کاربران با استفاده از این کارت می‌توانند هر خرید را ۳۰ روز بعد از خرید یا در سه مرحله پرداخت کنند. مشتریان فردی و سازمان می‌توانند از دارا کارت استفاده کنند، سقف اعتبار این محصول ۵۰ میلیون تومان است.

مشتریان فردی با ارائخ چک، سفته الکترونیک و کد معرف می‌توانند دارا کارتی با میزان اعتبار مشخص دریافت کنند. سازمان‌ها نیز پس از اخذ قرارداد با دارا می‌توانند مبلغ مشخصی اعتبار به کارکنان خود تخصیص دهند.

دارا با هدف تسهیل فرایند خرید کاربران در کنار کارت، موبایل‎‌کارت نیز راه‌اندازی کرده است. موبایل‌کارت دارا نه‌تنها امکان خرید از طریق اسکن کیوآرکد را به کاربران می‌دهد بلکه مدیریت آسان تراکنش‌های خرید را نیز ممکن می‌کند بدین ترتیب کاربران می‌توانند از تنوع مدل‌های بازپرداختی‌ این محصول بهره‌مند شوند.


مینی‌پی


سال تأسیس: ۱۴۰۲

حوزه‌های فعالیت: BNPL

مینی‌پی یکی از سرویس‌های مینی‌کالا در حوزه خرید اعتباری و فروش اقساطی است که به فروشندگان اجازه می‌دهد شرایط فوش اقساطی خود را تنظیم کنند. مینی‌کالا پرداخت و وصول اقساط را تضمین می‌کند، بدین ترتیب هر فروشنده‌ای به دور از هر نوع پیچیدگی می‌تواند وارد بازار BNPL شود و محصولات خود را به صورت قسطی به فروش برساند.

هدف مینی‌کالا از ارائه مینی‌پی افزایش قدرت فروشندگان است. مهدی مقیمیان، مدیرعامل مینی‌کالا، امیدوار است با توسعه سرویس خرید اعتباری و فروش اقساطی مینی‌پی این امکان را برای فروشندگان در مینی‌کالا فراهم کنند که بازار گسترده و مخاطب بیشتری را به سمت خود جذب کنند و درنتیجه فروش خود را افزایش دهند.


دیجی‌پی


سال تأسیس: ۱۳۹۷

حوزه‌های فعالیت: BNPL

گروه دیجی‌کالا در سال ۹۷ روی استارتاپ «هماپی» سرمایه‌گذاری کرد و بدین ترتیب دیجی‌پی متولد شد. دیجی‌پی در حوزه خدمات اقساطی و ارائه اعتبارهای خرد به کاربران فعالیت می‌کند. خرید اقساطی از سال ۹۸ به سبد دیجی‌پی اضافه شد و کاربران می‌توانستند با ارائه یک برگ چک و بدون نیاز به فرد ضامن، اعتباری برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا دریافت کنند.

دیجی‌پی تا به امروز به بیش از ۲۳۷ هزار کاربر، اعتبار خرد برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا اختصاص داده است. مبلغ اعتبارهای اختصاص‌یافته به کاربران دیجی‌پی از ابتدا تا به امروز نزدیک به ۱.۴ همت بوده است. وام‌های اعطایی به کاربران دیجی‌پی تا به امروز، حداقل پنج میلیون و حداکثر ۳۰ میلیون تومان بوده و کاربران در فرایندی غیرحضوری، مراحل ثبت‌نام، ارائه مدارک، دریافت وام، خرید و بازپرداخت اقساط را طی می‌کنند.

سرویس BNPL دیجی‌پی از سال گذشته فعال شد و در کمتر از سه هفته به بیش از ۲۷ هزار کاربر متقاضی این خدمات، اعتبار اختصاص داده شد. همچنین سرویس BNPL سازمانی دیجی‌پی از ابتدای سال ۱۴۰۱ فعال شد.


کیپا


سال تأسیس: ۱۳۹۷

حوزه‌های فعالیت: تمامی حوزه‌ها

شروع فعالیت کیپا در سال 1397 با ارائه خدمات پرداخت اعتباری در حوزه دندان‌پزشکی بود. فعالیت‌های کیپا در صنعت لندتک در حوزه‌های متنوع دیگری از جمله خدمات پزشکی و سلامت، گردشگری، زیبایی و آرایشی، مد و پوشاک، بیمه، FMCG، کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مبلمان و سرویس خواب و فرش، آموزشی، لوازم‌خانگی و… گسترش پیدا کرد.
شبکه پذیرندگی کیپا بیش از 14 هزار نقطه فروش از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار، هفت، جانبو، هایپر فامیلی، بیمه‌های رازی، ملت و… در سراسر کشور دارد. بنابراین کاربران می‌توانند از امکان خرید قسطی در این فروشگاه‌ها استفاده کنند.
ثبت قرارداد با چهار بانک بزرگ کشور و ثبت بیش از هفت میلیون تراکنش از جمله فعالیت‌های کیپا است. این شرکت به بیش از ۵۰ سازمان بزرگ کشور مانند وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان تأمین اجتماعی، بانک مهر ایران، رایتل، بانک دی و بانک رفاه کارگران خدمات ارائه می‌دهد.
 هدف کیپا برای سال جاری تبدیل‌شدن به یک هلدینگ مالی بین‌المللی است، بدین ترتیب کاربران می‌توانند از کیف پول‌های اعتباری کیپا در تمام کشورها استفاده کنند. چشم‌انداز کیپا ایجاد یک سبک زندگی بر مبنای اعتبار است.


قسطا


سال تأسیس: ۱۳۹۷

حوزه‌های فعالیت: BNPL

وام قسطا در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب به نام قسطا کارت در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. با این کارت می‌توان از هر فروشگاه اینترنتی و غیراینترنتی در سراسر کشور خرید کرد و هزینه‌ آن را  بعداً به صورت اقساطی پرداخت. وام قسطا بدون نیاز به ضامن، بسته به رتبه اعتباری کاربر و تنها با ارائه چک یا سفته به فرد تخصیص داده می‌شود. این وام از طریق بانک آینده تامین می‌شود و سقف آن ۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۱۲ ماهه است.

با قسطاكارت علاوه بر خرید اقساطی انواع كالا می‌توان هزینه خدمات مختلف را نیز به صورت قسطی پرداخت کرد.  قسطا در حوزه افزایش فروش و رونق کسب‌و کارهای روستایی و شهری نيز موثر بوده و با اعطای امتیاز به صاحبان کسب‌و کارها و مشتریان، شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند بازپرداخت را به صورت اقساطی انجام دهند.


لندو


سال تأسیس: ۱۳۹۴

حوزه‌های فعالیت: ارائه خدمات خرید اقساطی

ایران‌رنتر با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت در سال ۹۹ نام خود را به لندو تغییر داد و به صورت متمرکز در حوزه ارائه خدمات خرید اقساطی کار کرد. تمامی مراحل از ثبت ‌درخواست و احراز هویت گرفته تا اعتبارسنجی، خرید و امضای سفته دیجیتال و بازپرداخت اقساط به‌صورت کاملاً آنلاین در لندو انجام می‌شود.

کاربران از سراسر کشور می‌توانند به صورت آنلاین و تنها با ارائه سفته دیجیتال وام‌‌های اعتباری ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی از لندو دریافت کنند. مدت بازپرداخت این وام‌ها ۱۲ ماهه است و تامین‌کننده مالی لندو بانک آینده است. ارائه وام در لندو بدون چک و ضامن انجام می‌شود. کاربران پس از دریافت وام می‌توانند انواع کالا و خدمات دلخواه خود مانند کالاهای دیجیتال، لوازم‌خانگی، هتل، بلیت، بیمه و… را از فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد لندو خریداری کنند.


ازکی‌وام


سال تأسیس: ۱۳۹۹

حوزه‌های فعالیت: پلتفرم ارائه‌دهنده راهکارهای مالی و خرید اعتباری

ازکی‌وام با پشتوانه برند ازکی و با هدف ارائه تسهیلات و خدمات مالی به‌روز شروع به کار کرد. کاربران می‌توانند پس از دریافت اعتبار، کالای مورد نظر خود را از فروشگاه‌های طرف‌قرارداد ازکی‌وام به صورت اعتباری خریداری کنند. در ازکی‌وام می‌توان انواع محصولات مختلف مانند لوازم خانگی، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و انواع کالای دیجیتال، بیمه و خدمات را با استفاده از طرح‌های اعتباری متنوع، بدون نیاز به ضامن، به صورت اقساطی خریداری کرد.

به گفته مدیران ازکی‌وام، روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان درخواست اعتباری از سوی کاربران دریافت می‌شود و تاکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به کاربران اعطا شده است. کاربران می‌توانند از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان اعتبار دریافت و کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

خرید اقساطی بیمه با سفته آنلاین و بدون چک از راهکارهای جدید ازکی‌وام است. بدین‌ترتی کاربران می‌توانند بیمه‌نامه به‌صورت اقساطی و در اقساط ۹ ماهه دریافت کنند.


تالی


سال تأسیس: ۱۳۹۷

حوزه‌های فعالیت: سامانه خرید اعتباری

سرویس تالی را شرکت آپسان با هدف کمک به اقتصاد خانواده، افزایش توان خرید و تامین سبد کالای خانوار ارائه می‌دهد. در تالی کاربران می‌توانند با اعتبار دریافتی در طول یک ماه خرید کنند و مبلغ نهایی را در ابتدای ماه بعد بدون هیچگونه کارمزدی پرداخت کنند. سطح اعتباری هر کاربر بسته به عملکرد اوست و عملکرد مثبت در پرداخت منجر به افزایش اعتبار می‌شود.

تالی با بیش از هزار فروشگاه حضوری، ۱۰۰ فروشگاه آنلاین و ۶ فروشگاه زنجیره‌ای با بیش از ۱۶۰۰ شعبه همکاری می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند پس از دریافت اعتبار، کالای مورد نیاز خود را به صورت حضوری یا آنلاین تهیه کنند و مبلغ آن را تا پنجم ماه بعد پرداخت کنند.

ثبت‌نام در تالی به صورت آنلاین و رایگان انجام می‌شود و کاربران بدون نیاز به سفته و چک می‌توانند اعتبار خرید دریافت کنند.


والتا


سال تأسیس: ۱۴۰۰

حوزه‌های فعالیت: ارائه تسهیلات خرد

پلتفرم والتا سه لیزینگ و حدود ۴۰۰ فروشگاه اینترنتی را کنار هم قرار داده قدرت انتخاب تأمین‌کننده مالی با مقایسه شرایط را فراهم کرده است. بدین ترتیب کاربر در هر دو وجه تأمین‌کننده کالا و تأمین‌کننده مالی قدرت انتخاب دارد.

درگاه پرداخت اعتباری والتا ویژگی‌هایی از جمله دریافت کامل اطلاعات فاکتور خرید و امضای قرارداد الکترونیک به کاربران ارائه می‌دهد که راه‌حلی مناسبی برای انجام فرایند دریافت و خرید به صورت غیرحضوری است. تسهیلات خرید کالا در والتا ۵۰ میلیون تومان است، در این پلتفرم برای خرید خودرو نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده که  مبلغ آن از ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است.


اسنپ‌پی


سال تأسیس: ۱۳۹۹

حوزه‌های فعالیت: BNPL

اسنپ‌پی با هدف ایجاد فراگیری مالی از سال ۹۹ شروع به کار کرد، در این پلتفرم دو نوع اعتبار به کاربران اعطا می‌شود: اعتبار ماهانه و اعتبار اقساطی. در اعتبار ماهانه، کاربر می‌تواند در طول ماه از خدمات مختلف استفاده کند و هزینه نهایی را در انتهای ماه پرداخت کند. در اعتبار اقساطی، کاربران می‌توانند هزینه نهایی خریدهای خود را در ۴ قسط بپردازند.

کاربران برای استفاده از اعتبار اسنپ‌پی نیازی به ارائه وثیقه و ضامن ندارند و مبلغ اعتبار براساس اعتبار هر کاربر  نزد اسنپ‌پی مشخص می‌شود. براساس اعلام اسنپ‌پی، کاربران سرویس اعتباری روزانه ۲۰۰ هزار بار برای انجام پرداخت‌های خود از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

اسنپ‌پی سرویس اعتبار بانکی نیز ارائه می‌دهد که به شکل وام خرید است. این وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان و بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه یک چک صیادی به کاربر تعلق می‌گیرد. بازپرداخت این وام نیز تا ۲۴ ماه است.


سنباد


سال تأسیس: ۱۳۹۹

حوزه‌های فعالیت: ارائه خدمات زیرساخت

شرکت سنباد راهکارهای نوین، هوشمندانه و یکپارچه، خدمات بانکی و غیربانکی به مؤسسات مالی و پولی ارائه می‌دهد. سنباد با هدف تسهیل دسترسی و ورود سریع کسب‌وکارها به بازار، امکان استفاده از تمامی APIها را فقط با یک‌بار پیاده‌سازی فراهم می‌کند. این APIها از سرویس‌های بانکی، استعلامی و انواع خدمات احراز هویت مبتنی بر هوش مصنوعی تشکیل شده‌ا‌ند.

این شرکت بیش از ۷۰ سرویس بانکی و استعلامی را توسعه داده و پیاده‌سازی کرده‌ است. سرویس‌های مالی و استعلامی بانک پارسیان، پاسارگاد، ایران‌زمین، سینا، تجارت، گردشگری و ملل روی پلتفرم بانکداری باز سنباد عملیاتی شده‌اند. سرویس‌های بانک ملی، سپه و سامان نیز طی سال جاری به بانک‌های عملیاتی پلتفرم سنباد اضافه خواهند شد.

سنباد همچنین دو سرویس ارزش ‌افزوده به نام Push Notification و داشبورد مدیریتی ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی مؤدیان مالیاتی(TSP) را توسعه داده است.


اعتبارینو


سال تأسیس: ۱۳۹۷

حوزه‌های فعالیت: خدمات بانکی، بیمه‌ای، پرداخت

شرکت فناوران مالی فراز با هدف تشکیل یک شرکت فین‌تکی قوی و کامل و تسهیل در سال ۷۹ به ثبت رسید و اولین محصول آن اعتبارینو است که در حوزه لندتک خدمات ارائه می‌دهد. در حال حاضر دریافت اعتبار در اعتبارینو صرفا برای سپرده‌گذاران بانک اقتصاد نوین و دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین مقدور است. میزان درخواست اعتبار تا سقف ۸۰ درصد مجموع مبلغ سپرده‌ها و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان است.

کاربران برای دریافت اعتبار نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک اقتصاد نوین ندارند، نماینده بانک مدارک و قرارداد را نزد مشتری می‌برد، زمان مراجعه نماینده بانک از طرف اعتبارینو در قالب پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.


اقساط مارکت


سال تأسیس: ۱۳۹۸

حوزه‌های فعالیت: BNPL 

اقساط مارکت یکی از قدیمی‌ترین قسطی‌فروشی‌های کشور با بیش از ۱۰ سال سابقه است که تا سال ۱۳۹۸ به فروش اقساطی به شکل سنتی ادامه داد. در نهایت در این سال با عنوان یک تعاونی و طرح ملی در وزارت تعاون به نام «رفاه بازنشستگان میهن» به ثبت رسید. این تعاونی که از دل خواسته مشتری سنتی به وجود آمده بود شروع به ارائه خدمات به ارگان‌های مختلف کرد و دو سال تعاونی برتر کشور شد.

با افزایش تعداد شعب و گسترش خدمات متنوع، این مجموعه به عضویت اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای شد و بدین‌ترتیب برند اقساط مارکت متولد شد. در این مارکت پلیس دسترسی به بازار فروش اقساطی به وسعت ایران برای تمامی صاحبان کالا فراهم شده و هر فروشنده‌ای می‌تواند با نام برند خود، صفحه تخصصی خود را در بستر اقساط مارکت ایجاد کند تا محصولات خود را به صورت نقد و آنلاین به فروش برساند.

فروش در اقساط مارکت به دو روش فروش چکی و فروش به سازمان‌های طرف قرارداد انجام می‌شود. لوازم‌خانگی، موبایل و لوازم دیجیتال، مبلمان و صنایع چوب، فرش و دکوراسیون، خدمات گردشگری، پزشکی و سلامت، طلا و زیورآلات، کالای خواب و بیمه از محصولات و سرویس‌های اقساط مارکت هستند.


برگزاری رویداد بزرگ لندتک در مرداده ماه


لندتک یکی از زیرمجموعه‌های فین‌تک است و در جهان با نام فین‌تک‌لندینگ شناخته می‌شود. لندتک از دو واژه lend به معنای قرض دادن و tech به معنای فناوری تشکیل شده است. عامل جذابیت لندتک‌ها و BNPLها در جهان تجربه بهتر افراد، خدمات ارزان‌تر، شفاف‌تر بودن خدمات و انعطاف‌پذیری در شیوه‌های پرداخت است.

لندتک در ایران در نقطه فروش نشسته و قدرت آن را دارد که پول را به سوی کسب‌وکارهای خاصی هدایت کند. این صنعت در ایران با هدف قرار دادن نقطه فروش، کسب‌وکار خاصی را تعریف کرده است. در حال حاضر قرار گرفتن در پلتفرم‌های BNPL برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک امری حیاتی برای بقا به شمار می‌رود.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه رویداد بزرگ لندتک را برگزار می‌کند. در این رویداد بیش از ۵۰ نفر از مدیران ارشد و کارشناسان اکوسیستم لندتک، BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران از تازه‌ترین توصیف‌ها، تحلیل‌ها و خدمات حوزه لندتک سخن می‌گویند.

برای ثبت‌نام حضور در رویداد لندتک به اینجا مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.