راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فنار از سامانه احراز هویت حضوری صدور امضای الکترونیکی رونمایی کرد

محمدرضا پورحسن، مدیرعامل فنار: سامانه‌های مختلف همچون سامانه املاک و مستغلات، سامانه ستاد، سامانه مؤدیان امور مالیاتی و سامانه‌های دیگر می‌توانند از این خدمت تازه استفاده کنند

شرکت فناوران اعتماد راهبر (فنار) تصمیم گرفته خدمات احراز هویت امضای الکترونیکی خود را به شکل حضوری نیز ارائه دهد.

فنار در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ از این خدمت جدیدش رونمایی کرد. هدف از ارائه خدمات حضوری احراز هویت امضای الکترونیک، بسط و توسعه خدمات این شرکت در بین کاربران و مشتریان اعلام شده است.

محمدرضا پورحسن، مدیرعامل فنار، ضمن توضیح این خدمت جدید، اعلام کرد که این شرکت برای توسعه خدماتش و جلب رضایت مشتریان، امکان دریافت خدمات حضوری احراز هویت امضای الکترونیکی را فراهم کرده است.

شرکت فناوران اعتماد راهبر در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد. این شرکت در حوزه صدور گواهی امضای الکترونیکی و خدمات مربوط به آن فعالیت می‌کند و اولین مرکز میانی خصوصی کشور در حوزه صدور گواهی امضای الکترونیکی است. همچنین، فنارحدود ۶۰ درصد از بازار صدور گواهی امضای الکترونیکی را در اختیار دارد.


مشتریان احراز هویت حضوری صدور امضای الکترونیکی فنار چه کسانی هستند؟


مدیرعامل فنار در توضیح خدمت جدید این شرکت گفت: «از آنجا که فنار خدمات غیرحضوری را به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد، تصمیم گرفته در راستای گسترش خدماتش، صدور گواهی امضای الکترونیکی را به‌صورت حضوری نیز به مشتریان این شرکت ارائه دهد.»

او افزود: «فنار در روز نخست الکامپ از سیستم FanaarWebRA خود رونمایی کرد که مدیریت نمایندگی‌های RA را در احراز هویت حضوری صدور امضای الکترونیکی در دست دارد. این خدمات در سامانه‌های مختلف مثل سامانه املاک و مستغلات، سامانه ستاد، سامانه مؤدیان امور مالیاتی و سامانه‌های دیگر که نیاز به صدور گواهی امضای الکترونیکی دارند و می‌خواهند احراز هویت را حضوری انجام دهند، قابل استفاده است.»

پورحسن درباره زمان ارائه این خدمت گفت: «این خدمات بصورت رسمی از اواخر تیرماه آغاز به کار کرده و به‌زودی در سراسر کشور و در دفاتر مختلف استفاده می‌شود و تمام مشتریان حقیقی و حقوقی فنار می‌توانند از این سامانه احراز هویت حضوری برای صدور امضای الکترونیکی استفاده کنند.»

مدیرعامل فنار در پایان اظهار کرد: «شرکت فناوران اعتماد راهبر به دنبال افزایش کیفیت خدمات خود است و تلاش می‌کند رضایت مشتریانش را در همه سطوح فراهم کند. این بازار بسیار بزرگ است، و آینده و چشم انداز روشنی دارد و امیدواریم با ارائه خدمات نوین در این بازار به توسعه بازار کمک کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.